#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Tabakta servis de şahane, kendi elleriyle soyup yemek de sanki ekstra vitamin yüklüyor. Sizin favoriniz hangisi? 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀

#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Tabakta servis de şahane, kendi elleriyle soyup yemek de sanki ekstra vitamin yüklüyor. Sizin favoriniz hangisi? 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀

Meyveleri kendim soyup yemeyi seviyorum kavun ve karpuz dışında olan meyveleri soyulup koyulduğu zaman sanırım hijyenden dolayı yemek istemiyorum Ezik değişik bir şekilde oluyor ya sanki meyveye işkence edilmiş gibi o görüntü benim hoşuma gitmiyor
kendime soyup yemek:)
Cevap
2Cevap
Tabakta servis daha çok hoşuma gidiyor. Biraz fazla görselliğe önem verdiğim için, dikkat ederim bu konuda :)
Tabakta olursa uğraşmamış olurum, daha iyi😅
Özenle soyup servis tabağına döşemeyi ve ardından tv başında yemeyi😋
Kendin soy ye ama tabakta
Her iki türlüde seviyorum
Tabakta dilimli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar