Sağlıklı bir yaşam için balık sürekli tüketilmeli diye öneriyorlar ama alabilen var mı diye soran yok :D

Sağlıklı bir yaşam için balık sürekli tüketilmeli diye öneriyorlar ama alabilen var mı diye soran yok :D

Bugün yeğenlerim balık istemiş somon aldım küçğkler 25, orta boy 35 büyük olanlar 50 liraya satılıyordu. Zaten hamsi bedava olsa almam küçük balık sevmiyorum somon, levrek, palamut, alabalık gibi ve daha büyük balıkları seviyorum. Bazen orkinos alıyorum rakının yanında iyi oluyor
aslına bakarsak mazot ucuz olsa bir şekilde hallolacak ama mazotu, hava şartları, işçi giderleri, amortisman, ve %30 kar marjı derken birde tezgaha gelişi var bunun tezgaha kar koyunca ederi buralara çıkıyor maalesef bir kilo et olmuş 200 tl yanarım yanarım halkıma yanarım
Haftada 2 kez tüketirdik fakat yakın zamanda zehirlenme yaşadığım için ömrümün sonuna kadar bir daha yiyeceğimi sanmıyorum tiksinti geldi. Evde de pişirilmesini istemiyorum koku sebebiyle
Cevap
51Cevap
Çok zor maalesef
Cem Yılmaz'ın ''buğday yemekten anamız. ikildi bizim'' repliği geliyor aklıma.
Valla balık yemeye yiyorum da, bu millet iyice Afganlara dönecek bu beslenme alışkanlığıyla.
Ya millet alamasın balıkçılar daha az yakalasin sayıları artsın zaten yoksa nesli tükenecek balıkların 😛
Off ya herşeye zenginlik oldu artık balıkta eksikti en sevdiğimiz şeyler ya 😔 Afrika gibiyiz resmen turkiye
acikcasi su an cok ucuz bence. kac sene once bile bayag pahali oldugu zamanlar oluyordu. tabi besi ile yapilan hayvan eti maliyeti oldugu halde balik kadar pahali olamaiyor. o yuzden balik fiyatlari her zaman yuksek bence zaten.
Yok tüketemiyoruz afrikadayız sanki ekonomi iyi demiyorum da bu kadar da kötü değil, cafeler dolup taşıyor bi bende mi sıkıntı var diyorum
çoculken çok yiyorduk. çeşit boldu ucuzduda. şimdi haftada en az 2 kez yiyorum
Chp zamanı balık mı vardı, hepimiz antrikot yerdik. Kekikle, sarımsak ve zeytinyağıyla terbiye ederdik yiyebilmek için. Çok şükür artık hamsi, jelibon ve vayçaklıt mokkaaa var.
Yok burada 50 tl kilosu. Hem bizim denize kızımız bile yok 😂
70 lira mı çok geldi şimdi? Asgari ücretin %1'inden daha aşağı aw
Balık dediğin zaten en fazla 3.4 tane yenir. Bakma bizim millet alışmış kilo alıp yemeye. Avrupada öyle değil. Taneyle alınıyor 😃
her yıl bu aylarda hamsi bu fiyat bazlarında oluyo zaten ki
Sallama ya ben 40 tl ye aldım bugün nerede 100
@ruletci03 hamsinin kilosu 40 lira pazara gitmeyan adamlar hikaye yazıyor ya tane işide 50 lira orta boy bi balık eminönünde satılan adı aklıma gelmedi bugün gözümle gördüm
@ruletci03 ben hamsiyi gördüm kardeşim ona göre konuştum hamsinin kilosu 100 değil gerisi beni bağlamaz bakmadım
Ben bu hafta pazardan 50 TL'ye aldım. İstanbul çok pahalı. Ankara 'da öyle bir sorun yok henüz...
Yemini almadigin bakımını yapmadığın balık bile bu kadar pahalı ne maliyetin var miii ne..
Petrol ve doğal gaz bulduğumuz karadenizden yıllardır hamsiden başka bir şey çıkmıyor 😅
İstediğim zaman yiyebiliyorum ben
Zaten hersey pahalı biz 2 kişilik bir aile olarak tüketebiliyoruz fakat geniş aileler icin üzülüyorum tabiki onlar için zor
Hamsı balık mi Allah aşkına somon dan başka balık yemem
Yazık ya.. cidden hiç bir şey yemeyelim ot gibi yasayalım
Evet tüketebiliyorum
100 tl nedir 50 tl verip kahve iciyorsunuz. Abartmayin
Haftada cuma günleri tüketiyorum
Hayirr , arada aliyriuzb yılda 4-5 defa
Biz 35 e aldık mis gibi :D
Ben Omega 3 takviyesi alıyorum
yakında bizi tezgaha yatırcaklar az kaldı
Kilosu 5 TL olduğu zamanlar dün gibi
Hayır uğraşması zor geliyor
Balık sevmiyorum dişarda yerim yersem
Niye yalan söylüyorsun daha dün aldım 30 TL kilosu
Tam da fırında balık var. Her hafta tüketiyoruz 🐟
ula hamsiyi çokk seviyordumm
hemen hemen hergün yiyyorum
Kazara oltaya vurursa denize attığım balığa bak 😄
Her hafta yiyoruz burada iyi fiyatlar
Zarzor hamsi alabiliyorduk artık onuda alamıcaz
Yarim. kilo alirim. bnde amannnn
Daha dün yedim çok güzel tadı var 😍
Hafta da bir iki kere yiyoruz
Biraz ara verdim. Hergün hergün yenmiyor
Neyse ki balık sevmiyorum
Bizim burada 25 lira kilosu
Kendimiz avlıcaz artık.
Dün 25e aldım Sinop hamsisi
tüketiyorum hemde oldukça basit
Maalesef tüketemiyoruz
Kendim. tutuyorum. ve huzur verenim benim 😃
Pahalı. 1.5 manata aldım geçen gün
Zar zor
Tuketmiyoruz
Balıkçı mi olsak
Valla en son 1 yıl önce balik yedim
gecen 25 di pazarda
tabiki hayir balok hayal oldu
Evet
istediğim her an
Tabii ki 😀
uy aha
Hamsi severisssss
Artık ot yeriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?