Üç tarafı denizle çevrili ülkeyiz ama bu ton balığı fiyatları ŞAKA MI?

Gerçekten şakamı ya. Diyete girdim bi ton balığı alayım dedim yuh dedim içimden. Normal balık zaten aldı basını gidiyor delircem yani. her şey çok pahalı bir şey alamıyorum

Güncellemeler
1 yıl
Normal balıklarda pahalı arkadaslar. Ton balıgı ülkemizde olsaydı bile yine aynı olurdu fiyatlar
Üç tarafı denizle çevrili ülkeyiz ama bu ton balığı fiyatları ŞAKA MI?
Cevapla