Ciao aşkolarrr🦇🍀
Çoğu zincir markette yok ancak aşırı lezzetli😋.

Özellikle sıcak ketçapla. Dhdjdj yerken bu videoyu izleyerek yemeyi seviyorum.
Ciao aşkolarrr🦇🍀
Çoğu zincir markette yok ancak aşırı lezzetli😋.

Özellikle sıcak ketçapla. Dhdjdj yerken bu videoyu izleyerek yemeyi seviyorum.
Çoğunluğu Müslüman olan bir toplumda yaşadığımız için bulmak pek kolay değil. Macro centerda var ama oradan temin edebilirsin
Cevap
11Cevap
Bence de olmalı hiç yemedim merak ediyorum
Ülkede domuz etine olan talep çok düşük olduğu için mantıklı bir satış olarak görülmüyor. Ama domuz eti sunan restoranlar var
Satan yer var ama az. Satılan da ithal zaten. Lezzetli olduğunda hemfikiriz.
Özelden hakaret edip engelleyen kansız yobaz @LібіdoІu_ Kimi kovuyorsun lan sen Avrupa'ya?
İyi ki yok. Domuz eti bilim adamları tarafından da zararlı olarak tescillenmiştir. Dini açıdan değil, bilimsel açıdan sağlığa zararlı zaten.
Yaaa tabii. Avrupa ülkeleri domuz eti tüketiminden kaynaklanan hastalıklardan kırılıyor di mi? Cahil cahil konuşuyorsun. Hangi bilimsel araştırmaya göre? Mekke Üniversitesi mi yapmış?
De get, Arabın masalıyla bi tutturmuşsunuz domuz eti zararlı da bik bik bik. Yedim ve zararını da görmedim.
@Banker_Bilo demoz etinden değil beslenilen çiftlik ve pişirme şekliyle alakalı tutup hergün yenen bi sey zaten değil ki zararı olsun
Toplumun çoğunluk kesiminin belirli bir dini inancı olduğu bir ortadoğu ülkesinde yaşadığın gerçeğini unuttuğunu varsayıyorum.
biz ot yiyen hayvanları tercih ediyoruz bok yiyienleri değil
Migros’lar da bulabilirsin.
Metroda migrosta makro centerda falan var anca oralarda bulursun
Muhafazakar çizgiden çıkmak istemiyorlardır.
Fatih çarşamba pazarında satanlar var
Nişantaşı sütte de bulursun
Yeme
Yicem
Yeme başka şey ye 😀
Banane
Gel kavurma yapim
Yanında domuz sosiside olcaksa olur djdkd
Skjdf onu yeme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?