Arkadaşlarımla kurabiye yaptık! Hangisi daha güzel olmuş?

Bugün mutfaklara girdik. 20 dakikalık kurabiyeyi 4 saatte yaptık ama olsuun.

Biz kendi aramızda oylama yaptık ve ben kazandım. Birde burada soralım dedik💁🏻‍♀️

Hangi kurabiye daha güzel olmuş seçin bakalım😋
Arkadaşlarımla kurabiye yaptık! Hangisi daha güzel olmuş?
1 numara🤩
2 numara 🥳
3 numara 😋
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlarımla kurabiye yaptık! Hangisi daha güzel olmuş?
Cevapla