İspanya'da gece yarısı böyle sandviç ikram ettiler bize bende şimdi taklit edeyim dedim, pek esprisi yok ama 👨🍳✅
Izgara tavuk
Marul
Mayonez
Maldon tuz
Izgara tavuk
Marul
Mayonez
Maldon tuz


Et yerine kaşar, krem peynir, salam ve domates koyup tost makinesinde ısıtıyorum.. Tavuk da iyi fikir👍
Cevap
9Cevap
Afiyet olsun iyi görünüyor
Off acıktım ya güzel gözüküyor ama diğer yemeklerin daha güzel benim canım şu an ekmek arası çekmedi
Ne İtalyanlar ne de İspanyollar yemek kültüründe son sıralardalar.
Haklısın bir esprisi yok..
Çok güzel gözüküyo yaa seviyorum böyle şeyleri
Afiyet olsun roka da yakisirmis 😅
İspanyol usulü seviyorsun desenee
Valla lezzetli görünüyor gideri var gibi 😃
Güzel gözüküyor ellerinize sağlık 🙂
Bu saatlerde çıkma karşıma bee
Nefiss
lezzetli gözüküyor
Valla saman gibi görünüyor
Afiyet olsun
İspanyol ne leş
Berbat
Sınırı geçmiş bu biraz Portekiz'e kaymış
Karı işi
bune be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?