+1 yılYok sanırım yemedim ama yediğimiz et ti... Başka bir hayvan kesip bize yediren varsa 2 eli bir yakaya varmadın ne dim...
Biz çoğunlukla bilindik yerlerden ve ya arabalardan illa biri kurban keser pay yollar 😊
Kokereç yedim bir kere hala aklım o ette 🤦🏿♂️110 Yorumla- +1 yıl
Saol da senin ağızının suları niye akıyor 😂🤦🏿♂️
- +1 yıl
Biz de otçuyuz sanki 😂😂🤦🏿♂️
Bir ara saç tava yapta gelim kola ekmek benden 😂 - +1 yıl
Volla sen evde kalırsın 😂🤭
- +1 yıl
Olmasın hep annen sana yapmaz et pişirmeyi
- +1 yıl
Bravo mantıklı 😂🤦🏿♂️
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılkeçi kuzu dana tavuk hindi tavşan dışında bilinçli olarak bir hayvan eti yemedim ama tavuk diye martı yedirdilerse bilemem :) deve ve geyik etini merak ederim ama denk gelmedim
11 Yorumla
+1 yılYengeç yedim harikaydı. Keklik kimse yazmamış göremedim askerde iken yemiştim. Yılan yiyecektim restaurantta çalışırken şef garsonun yapmaya fırsatı olmadı bir türlü.
18 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler bir gün beraber olsun 😊
- +1 yıl
Snake scorpion ne denk gelirse. 😂
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🌹🥰❤️
- +1 yıl
Günaydın kış güneşi 😊
+1 yılKurbağa, çekirge ve hamam böceği yedim
113 Yorumla- +1 yıl
Kurbağayı 2 defa yedim birinde cidden çok kötü geldi ama sürekli olarak övülmesinin üstüne tekrsr yediğimde beğenmiştim. Öyle sürekli yenilecek bir şey değil ama bence denenmeli
- +1 yıl
Çekirdeleri kanatlarını koparttıktan sonra patates kızartır gibi yağa atıp kızarttım. Üstüne baharat atabilirsin ya da normal yiyebilirsin cips gibi kıtır kıtır gidiyor
- +1 yıl
Arada canım çektikçe sokağa çekirge toplamaya iniyorum ldödösösösmdm
- +1 yıl
Hamam böceğini de iki defa denedim kabuklu olarak sakın yeme iğrenç, kabuklarını soyup Bi tarifi var oda güzel değildi. O yüzden hamam böceğini kesinlikle tavsiye etmem
- +1 yıl
Bu arada çekirgenin 100 gramında 75-80 gram protein var. Kısaca 100 gram tavuk göğsünde 30-35 gram protein var mükemmel bir protein deposu
- +1 yıl
Eğer duygusal bağım olmasaydı beslediğim peygamber develerini de yiyecektim ama onlarla çok güçlü duygusal bağım var
- +1 yıl
Ne demek anlatmak benim için zevkti.
- +1 yıl
Peygamber devreleri gibi cinsel ilişkiden sonra eşlerini yiyen var onlar ne yapsın kdmdmsmsmsmd
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır yemedim ama merak ettiğim var
13 Yorumla- +1 yıl
Hangisi 😬
- +1 yıl
Cvp alındı😁
- +1 yıl
Evet :D
- Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır yemedim gadası
10 Yorumla
+1 yılBilindiklerin dışında, deve, geyik, elg etlerini yedim. Hiç biri danadan ve kuzudan lezzetli değil. Geyik etinde keçiden daha ağır bir koku var, deve eti sert, elg eti de sakız gibi çok çiğnemek gerekiyor.
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yılTavşan eti bir ya da iki defa yedim çok güzel.
Yılan balığı olursa severim yağlı, etli ve lezzetli.
Ördek eti güzel.
Merak ettiğim geyik eti nasıl. Ceylan eti de olabilir. Hiç yemedim.
12 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah 😁
- Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiç işim gücüm yok timsah ve yılan eti yemem kalsın.. Mis gibi kırmızı et dururken 😂 Keyifli günler..
16 Yorumla- +1 yıl
🤣 Amerika da bataklıklar fazlasıyla meşhur seni oraya alalım shdhs
- +1 yıl
Bak çevrede yılan çok timsahı boş ver sen 😂😂
- +1 yıl
Tamam işte onu diyorum timsah yerine idare et artık 😂😂
+1 yılTavuk ve koyun etinden başka asla bişey yemem iyyy midem almaz timsah eti ne ya nasıl mideniz alıyor
11 Yorumla
+1 yılYengeç yemiştim. Ağızda kötü koku bırakıyor ama beklenilenin aksine lezzetli bir eti var. Biraz acımsı ama
12 Yorumla- +1 yıl
Sağolasın :D
- Yeme & İçme konusunda 673 cevap paylaştı.
+1 yılYanlislikla domuz eti yemistim misafirlikte. Kimse de uyarmadi.😐
23 Yorumla- +1 yıl
Türkiye'de yediğini düşünmüyorum heralde yurt dışında bir yerde yemissindir doğru mu
- +1 yıl
@Herşeygeçiçek00 evet
+1 yılejderha eti yedim 🤪😂😂 şaka şaka hm 🤔 Hindi kaz ve ördek yedim ama bi bunlar var 😀
12 Yorumla- +1 yıl
dimi ama 😂
+1 yılDomuz etini merak ediyorum. Bi de ahtapot. Karşıma gelse denicem
14 Yorumla- +1 yıl
Merak etmiyo musun sen? Ahtapot lan. Bildiğin kraken işte
- +1 yıl
Cuma günü. iş çıkışı. Pardon kaf gitti
+1 yılBilerek yemedim, bilmeyerek yediysem bilmiyorum
113 Yorumla- +1 yıl
Sabah hava soğuktu, üşümesin dedim😂
- +1 yıl
Tamam, sana IBAN ile atayım 😂
- +1 yıl
Tamam anlaştık 😂
- +1 yıl
Gel, götür, ne yaparsan yap, bir daha gözüm görmesin 😂 ama çok yakışıklı, renkli gözleri var ve her gün yıllardır spor yaptığı için fit vücudu var😂 bunlar seni etkilemez değil mi😂😂😂
- +1 yıl
Hem cinslerimden etkilenme özelliğim yok😂 yanı seni baştan uyarıyorum, bugüne kadar hiçbir kadın tarafından reddedilmesi, üstelik kadınlar buna geliyor hep 😂 yok ben bu konularda zayıfım diyorsan, ben başımın çaresine bakarım 😂
- +1 yıl
İkiye katlasan yeter, dörtle çarpmana gerek yok 😂😂😂
+1 yılBilindik hayvan etlerini bi yiyebilsek önce 😃 Fiyatlar uçtu iyice maşallah.
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAyı eti, kurt kanı, kirpi , su sanumu gergedan hele haşgerya yı özellikle tavsiye ederim
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAynen
+1 yılDağ keçisi yedim.
Ama şimdi çok pişmanım.
Çünkü onları yok etmeye çalışıyor insanlar. Oysa çok çok güzeller ya.
10 YorumlaBilindik etleri de yiyemiyoruz ki artık tavuğun bile kilosu kaç para
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yemedim çok şükür 😅 yemem de haram olan etlerden uzak dururum domuz eti haram örnek
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 764 cevap paylaştı. Bükerek hayır amaa bilmeyerek belkide yüzlerce 🤓🤓🤓
10 YorumlaDeve eti yemiştim 25 sene kadar önce ama tadına dair bir şey kalmamış aklımda
11 Yorumla
+1 yılDomuz eti denemiştim çok tuzluydu sadece tadını merak ettim tavşan hindi kaza keçi bunları yedim bıldırcın ördek
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
Normal helal et yiyorum ben, dana eti koyun, kuzu, tavuk, balık, bunları yiyorum heh bire uzun zaman önce tavşan eti yemiştim o..
Başka da sürmem ağzıma.
10 YorumlaDini inancım yok, yemek isterdim timsah filan.
11 Yorumla
+1 yılKirgizistana gitmiştim At eti yedim lezzetliydi
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılHiç yemedim, yememde.
10 Yorumla
+1 yılHayır, tercih edeceğimi de düşünmüyorum
10 YorumlaDeve ve Yengeç yedim çok standart olmayan
12 Yorumla
+1 yılSöylemicem mideniz bulanır 🙊
14 Yorumla- +1 yıl
Fransız bi arkadaşım vardı bizim okullar kardeş okuldu ve birbirimizin okulunu ziyarete gelmiştik bana orada salyangoz yemeği denettirdi ama tadı güzeldi ama ben salyangozdan korkarım normakde 😞
- +1 yıl
Saoll 😅😞😂😽
+1 yılkaz ördek yengeç
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 403 cevap paylaştı. Ne eti varsa yeriz sorun yok 😂
16 YorumlaYemedim umarım yemek zorunda kalmamda
111 Yorumla
+1 yılYabani güvercin yedim, çulluk yedim.
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılAyikken ve uyanikken hayir :D
13 Yorumla- +1 yıl
Gerisine kefil degilim
Hayır yemedim sen yedin mi peki?
11 YorumlaYok ya hindi yedük sadece dkdk
12 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıltimsah domuz eti yedim lezzetliydi mmm
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsağol canım
- Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılYok bilinmeyen yemedim
111 Yorumla- +1 yıl
Çoğu et birbirinin aynısı. Bazısı ekşimsi bazı tatlımsı
- +1 yıl
Hangi etmiş o
- +1 yıl
Anlamadım ki, neden böyle pahalı ki o et 🤔
- +1 yıl
Hmm, gereksiz masraf bana göre
- +1 yıl
Yanii 😄 Gaming laptop fiyatına tek seferde yenecek şeye para vermej mantıksızlık 😁
+1 yılKurbağa bacağı , yılan balığı yedim
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Farklı olarak görürsen Bıldırcın eti harika oluyor
10 Yorumla
+1 yılHiç yemedim yemek istememde 🤢🤮
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
u +1 yılGeviş getiren her hayvanı yiyebiliiiiz
10 Yorumla Yemedim, yemeyi de düşünmüyorum 🙂
10 Yorumla
+1 yılahtapot
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖrdek yediydim
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler çok kötüydü djsjs
- +1 yıl
Ne güzel hiç hatırlama 😃
- +1 yıl
Ben de bi 10 sene önce denemiştim belki şimdi yesem beğenirim 😄
+1 yılGeyik eti yedim.🤤
12 Yorumla- +1 yıl
Thanks ⚡️
+1 yılYedim çook lezzetli anlatılmaz tadı var
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. En sevdiğim kırmızı et azckda pembemsi 😋
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. At eti yedim
15 YorumlaÇekirge, yılan...
10 Yorumla
+1 yılHoroz yedim tavukla pek alakalı olduğu söylenemez
10 Yorumla
+1 yılTavşan, keklik,
10 Yorumla
+1 yılYılan eti yedim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 819 cevap paylaştı.
+1 yılDağ keçisi yemistim
10 Yorumla
+1 yılGunah
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılYemedim
10 Yorumla
+1 yılYok yemedim
10 Yorumla
+1 yılKuş ve tavşan yedim
10 Yorumla
+1 yılHayır 🤢
10 YorumlaYemedim
10 Yorumlayemedim
10 Yorumladomuzz
14 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMars inek eti yedim
10 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 