Bir donut 20 TL olmuş! Peki ya değer mi, seviyor musun?

Kadıköy'de gezerken rengarenk donutlar dikkatimi çekti. Uzaktan çok ilgi çekici ve lezzetli duruyorlar. Fiyatları 15-25 TL arasında. 😋 Hemmen aldım ama gözüktüğü kadar lezzetli değildi.

Bir donut 20 TL olmuş! Peki ya değer mi, seviyor musun?

Soru sorarım diye çektim. 😁 Peki ya sen Donut seviyor musun? 20 TL vermeye değer mi? Biz simit yemeye devam edelim..

Bir donut 20 TL olmuş! Peki ya değer mi, seviyor musun?
Cevapla