
bir mekanda içip coşmak mı yoksa evde müziğini ya da filmini açıp iki kadeh içip keyif yapmak mı?

bir mekanda içip coşmak mı yoksa evde müziğini ya da filmini açıp iki kadeh içip keyif yapmak mı?
Mekanda içtiğim çok oldu ama güzel hesaplar kitlediler 1 ay filan oldu 7.500₺ hesap ödedim sabah bi uyandım içim cız etti😅
Cevap
8Cevap
Bence ikisinin de yeri ayrı oluyor. Emin ol yakın arkadaşların ile eğlenmek gibisi yok.
Evde film izlemek tabi ki zaten evde de içebilirim istedikten sonra
Ruh halime ve yanımdaki insanlara bağlı. Dışarı çıkacağım kişileri kendime samimi hissetmiyorsam hiç o toplara girmem evde takılırım
Bence evde oturmak dışarısı tehlikeli ne olacağı belli olmaz aileyle beraber vagit gecirmek oturmak alkol nedir ya
Zaman zaman ikisindrn de çekiyor canım ama evde keyif ağır basıyor
Evi tercih ederim her zaman. Çünkü her insanla eğlenilmiyor maalesef. Özellikle alkol varsa.
Ikisininde de eğlenirim. O an hangisinde olduğuma bağlı
Evin rahatlığı hiçbir yerde yok valla
Evi hiçbir şeye değişmem
Sakin sakin demlenmek daha zevkli..
En iyisi ıhlamur demleyip tadını çıkarmak
İkisi güzel
Ev tabi
Evde film izlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?