


Pazar günü alınmıştı o günden beri dolapta hiç acilmadan duruyo bozulmuşmudur yemeye korkuyorum şimdi babamda çok kizicak napıcam zehirler mi bu



Pazar günü alınmıştı o günden beri dolapta hiç acilmadan duruyo bozulmuşmudur yemeye korkuyorum şimdi babamda çok kizicak napıcam zehirler mi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bozulmamış olabilir. Zaten bir kaşık al tadı kötüyse yeme direkt at
Hayatım üstünde tarihi yazar. Ve buzdolabı dışına çıktı mı bir de kapağını açtın mi hiç hava aldı mı. Çok soru var ya
Yok acmadim tarihi yazmiyo bu pastaneden alınmıştı
Buzdolabindaysa bozulmamıştir
Açtım baktım sallanıyor civiklasmis gibi koku normal ama anneme aticam desem kizicak şimdi
Sen elindeki şeyin bozulup bozulmadığını anlamıyorsan biz buradan nasıl anlayalım!
Haha çok komik
Takıntım var benim
Komik bir şey yok, anlamsızlık var sadece.
Sktsine bak abla :( Hiç açmadıysan skt geçerlidir :(
Sktsi yok bu pastaneden alınmıştı
Tadına kaşığın ucuyla bak bozulmuşsa kötüdür abla tadı zaten :(
Bir cafenin pasta bölümünde çaliştim bu tatalı çabuk bozulan bir tatalı büyük ihtimal bozukmuştur yemeni önermem
Of napim atimmi annemde var görmeden çöpe atsam oda kizicak ne dicem ona
Babamda çok kızar o kadar para verdim dicek
Parça parça peçetelere sarıp cöpe at kavanozu yikayıp bir köseye koy
Süt ve süt ürünleri uzun süre beklememeli üstelik işlem görmüş
yeme bozulmuştur muhtemelen
Bozulmuş gibi duruyor.
geçmiş olsun bozulmuş
Gercektenmi
Hayır tadına bak
zehirleme riski yüksek
Lan içinde göz var anasını satım 😱
Bozulmuştur
Bozulmuş bu
Ciddenmi nasıl atcam ya
At çöpe gitsin
İyide annem var niye atiyon dicek babama ne dicem yedim desem inanmaz o kadar para verdim dicek kızcaj
Niye inanmasın yedim de olsun nitsun
Bitsin
E annem biliyo evde o derki ona
Buna ben bişey yapamam maalesef 🤗
Açtım civik duruyor sallanıyor böyle
At diyorum ama kendin bilirsin
Annem tattı bozulmamış dedi
Döküyom söyleme dedim iyi tamam dedi ama baktı tadına Bişey olur mu
Bu imkansız
Olmaz bisey ama bozulması %99
Döktürdün bana durduk yere kokusu cheaskek gibiydi
Normaldi neyse ya
Ben söyledim olayın derinine inersek oooo
İyi görünmüyor.