Yılbaşında misafirim var. Evde yemek yapmak şart mı, dışardan söylesek olmaz mı?

Bu yılbaşında yemeği dışardan söylemeyi düşünüyorum. Yılbaşında illa kendimiz mi yemek yapmalıyız?

Yılbaşında misafirim var. Evde yemek yapmak şart mı, dışardan söylesek olmaz mı?
Yılbaşında misafirim var. Evde yemek yapmak şart mı, dışardan söylesek olmaz mı?
Cevapla