Bu yılbaşında yemeği dışardan söylemeyi düşünüyorum. Yılbaşında illa kendimiz mi yemek yapmalıyız?

Bu yılbaşında yemeği dışardan söylemeyi düşünüyorum. Yılbaşında illa kendimiz mi yemek yapmalıyız?

Şart değil evde vakit geçirip yemeklerle gününüz ölsün istemiyorsanız dışardan sipariş edebilirsiniz. Ben evde yapardım az çeşit olsun ama kendi elimle belirlediğim menüyü yapmak isterim. Sıcak samimi aile veya dostlarımı ağırladığım o gece mutfağımda pişmiş yemekleri yemek isterim
o kadar haklısın ki, gün ölüyor o gün yemek yapacağız diye.
Cevap
2Cevap
Dışarıdan da söyleyebilirsiniz
ayıp olmaz değil mi?
olmaz neden olsun
Aman soyle bi pizza kola yeter. Bizim ulkede misafir kavrami cok abartiliyo. Ne koyarsan onu yiycek zaten.
pizza değil ama ev yemekleri yapan bir yerden sipariş vermeyi düşünüyorum.
O da olur
Yılbaşı sofralarında ailece olunduğunda muhakkak evde yemek yapılmalı bence. Ama eğer arkadaş veya bir tanıdıksa dışarıdan da söylenebilir.
Her şeyi de dışarıdan söyleme ayıp. Birkaç çeşit kendin yap birkaç çeşit dışarıdan söyle.
meze falan yaparım tabii ki.
İyi o zaman
Hayır tabii ki de şart değil dışardan söylenebilir.
bence de öyle
Bence misafir varsa mutlaka "evde" yemek yapmak şart.
Söylenir ne var bunda 😂
bazı insanlar ayıp olarak görüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?