
Soğuk yağmurlu havalarda, avm, cafe vs gibi yerlerde çay kahve keyfi yapar mısınız?

Soğuk yağmurlu havalarda, avm, cafe vs gibi yerlerde çay kahve keyfi yapar mısınız?
Cafe vb. ortamları sevmiyorum. Evimi özleyen bir kadınım. Saat 17.00 olsun da bir an önce evime gideyim düşüncesindeyim. Soğuk havalarda loş ışıkta, yorgan altında ve kitabımı okuyarak Türk kahvesi içmeye bayılırım. İnsanın evi gibisi yok...
Evine git hadi izin verdim
Valla benim yakınımda bazı restorant kafeler var bekçileri zaten bizim mahalleden oraya her gittiğim de kahve içerim bir de elektrikli soba var 😄 param olsa kafeye girerim de oraya da giremem giriş yolu yok bana göre 😑
Cevap
5Cevap
Kahve keyfi seviyorum
Dışarıda bir şey yiyip içmiyorum. Hoşuma gitmiyor ve bana hiç güven vermiyor. Yiyeceğimi ve içeceğimi kendim hazırlayıp tüketiyorum. 🤷🏻
Hayır evde içmek daha keyifli
Evet, yaparım.
Adamın biriyle yapmak güzel olurdu...
Yaparım.. Tıpkı şu anki gibi..
Yaparım
Hayır
hayır
Çok güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?