Evde birisi varsa kesinlikle mutfağa girmem Çünkü evdekiler benden daha lezzetli yemek yapacağına eminim o yüzden mutfağa girip onların o lezzetli yemeğinden mahrum kalmak istemem yalnız isem ve acıktıysam mecburen mutfağa girip bir şeyler hazırlamak zorunda kalabiliyorum
Kesinlikle yalnız olmalıyım. Mutfak bana göre ekip çalışmasına uygun bir yer değil hele mutfak küçükse ve herkes tezgahın üzerinde bir şeyler yapmaya çalışıyorsa o an sinirlenebilirim.🤣
En iyisi yalnız, sessiz sakin yemeklerini yapmak 💘
Yapacağım ürünün tarifi sabit ve işinde uzman kişiler varsa eğer keyif alarak yaparım. Fakat, farklı bir demo ürün üzerinde çalışma yapacaksam eğer, kendim bizzat işin içinde olmam lazım! Ürün=yemek.