Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
Teşekkür ederim 🥰🥰

Biz her zaman tüketmeye çalışıriz
Cevaplari alalım...
Ben paylaşıyorum genelde komşularım la ya da dışarda ki kendi köpekle mümkün oldukça israf etmiyorum yi cem kadar yaparım allah aratmasın yokluğunu vermesin
Kalan yemeğe bağlı geneldebaska bir yemek yapıyorum.
pirinc pilav kaldıysa kadınbudu köfte yapıyorum mesela.
patates kaldıysa salatasını yaparım ya da yoğurtlu bir şey, yaratıcı olmak gerekiyor. Yemek atmayı hiç sevmiyorum çok nadir olur bu bozulmuşsa eğer
Birkaç günlük yemek kalmıyor. Çünkü tam bir öğütücüyüm😂
Maşallah sana
😃✌️
Cevap
15Cevap
Dolaba koyarım sonra yerim
Annem zaten bize göre yapar hiç arta kalmaz biraz kalsa da saklama kapına koyar yarının öğlene yeriz.
Asla çöpe atmam bu konuda çok duyarlıyımdır ya az yaparım ya da ikinci günü hiç bir şey yapmam onu tüketirim
Birkaç gün kalmaz diğer gün biter her zaman ama yenmeyen ekmek vs herşeyi kuşlarıma veririm, çatılarda bekliyorlar...
Muhakkak tüketmeye çalışırım. Öyle atmam, ziyan etmem. Sonuçta bir tabak yemeği bulamayan insanlar çok. O güne şükür etmek gerekir..
Çok yapılmaz bizde akşam yeriz kalırsa diğer gün yeriz kalmaz yine de kaldı diyelim güzel bir Kaba koyup sokak hayvanlarına veriyorum
Dolaba koyarım ama ertesi gün bitirmeye çalışırım 🦥
Yapılan yemeğin 2 günde tüketilmesi lazım süre uzadıkça yarardan çok zararı vardır
Ben yalnız olduğum için ona göre haIrlık yaparım :)
Elimizden geldiğince tüketiyoruz :))) anne babamızdan bunu öğrendik... İyi ki de öğrenmişiz israfa yer yok ailemizde
Dolapta durur tekrar ısıtıp yeriz.
Tüketmeye çalışırım artarsa da değerlendiririm
İlk fırsatta tüketmek
Ben 3. Güne tüketemiyorum ya
Dünden kalan yemekleri geri dönüşüşe alırım
Genelde sokak köpeklerine/kedilerine veririm
Yemek bozulmadı ise yenir
Dolapda saklar muhafaza ederim ve yerim
Yerim
Akşamki yemek sabaha biter bizde 😅
Bitene kadar yerim 😂
Bozulmadiysa dedeme götürüyoruz
Yerim
3 günde 1
Yeriz
Sokak kedileri yiyor
Yiyorum
Babam yer kfkdkfk
Yeriz
Bizde yemekler 2 gün yenir zaten
tavuklara veririm
Biter genelde :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?