Merhabaa 🌸
Sağlıksız her yemek neden bu kadar güzel oluyor anlam veremiyorum ama cidden bağımlılık yapıyorlar.
Sağlıksız besinlerden en çok hangisini tüketiyorsunuz?

Merhabaa 🌸
Sağlıksız her yemek neden bu kadar güzel oluyor anlam veremiyorum ama cidden bağımlılık yapıyorlar.
Sağlıksız besinlerden en çok hangisini tüketiyorsunuz?

Yoğunluktan ne bulsam yiyorum. Fast food tercihim değil ancak yinede zaman zaman dürüm çok oluyor. Ev yemekleri tercihim her zaman 🙂
Şeker tatlıdır zararlıdır, sarımsak sağlıklıdır kötü kokar. Sanırım bir sınav bu🙂
Elbette öyle ama sarımsağın yakıştığı birçok şey var es geçmemek lazım.
Kelle paça, mantı, cacık valla olsada yesek😍
Cacığı çok güzel yaparım hayatıma çok fazla hıyar girdiği için ustalaştım sanırım 🤣
🤣🤣🤣🤣
Demekki çekiyorsun ❗️
Hayata tatlı güler yüzlü inanarak bakarsan hayatına güzel insanları çekersin. Tabi bir kınamadan birde inanarak bakacaksın.
Doğru söyledin canım
👍
Genellikle sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum. Kapalı paket satılan ürünlerin daha fazla satılması ve bağımlı olunması için bir madde koyduklarını düşünüyorum. Çünkü gerçekten hepsi aşırı lezzetli bu bir tesadüf olmaz
Çok yüksek şeker ve yağ içermeleridir. hatta tatlandırıcı da içermeleridir. bu yüzden şeker gibi maddeler bağımlılık yapar kişi bunu tekrar tüketmek ister
Sağlıklı olanlar daha lezzetli aslında. Millet ağzının tadını bilmiyor.
Cevap
12Cevap
Daha demin Yarım kızarmış tavuk 3 pirzola ve 2 kanat yedim. bence çok sağlıklı ve güzel :D
Pirzola ve kanata varım ama kızarmış tavuk fazla değil mi?
canım onları ben aperatif olarak yiyorum. asıl menü Tavuk :)
Protein attack diyorsun 😅
köklüyorum proteini :D Akşam da tüm enerjiyi harcayacağım zaten
Yağ ve karbonhidrat bakımından zengin oldukları için olabilir çünkü bunlar şekerli ve fast food tarzı yiyecekler olduğu için insan nefsinin hoşuna gidiyor.
Yağ, şeker, tuz ve bolca karbonhidrat içermeleri.
Çilek ve muz sağlıksız değil. Paketli hazır ürünler sağlıksız
Sır boş bir mide ve aç olmak olabilir 😊😃
saç şeklin çok güzel olmuş sanki zayıflamış kilo vermiş narin bu çiçek olmuşsun 😊
Teşekkürler
Rica ederim
Sağlıksız olması
şeker ve katkı maddelerinden dolayı :)
İçerinde bulunan katkı maddeleri
Tabii ki de ton balıklı pizza. 🍕
bilmem
Basit olmaları :)
Yasak olması 😅😅
Katkı maddeleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?