Hep söz söyleyecek değil ya acılı yemek de söyleyebilir yanisi 🤣

Hep söz söyleyecek değil ya acılı yemek de söyleyebilir yanisi 🤣

Yemiyorum ki söylesin 🤣🤣
Burada eski üyelerden urfali bir arkadaş vardı. Hatırım için yiyeceksin ben sana yediririm diyordu. Degwr verdiğim biriydi ama yinede hatır için yiyemem dedim.
Yoksa ısmarlamak isteyen oldu 🤣
Ucundan yeseydin bir lokmacık🤣
Olmaz.
Tamam 😄
Vayy böyle acıya can kurban 😄
Tabikisi mmis kebap
Bugün benim günüm 💃💃💃
Afiyet olsun🤣
Adana değilde başka yemekler ısmarladılar.
Afiyet bal şeker olsun
Teşekkürler olsun ✨
Cevap
5Cevap
Evet oldu. Şahane dostlarım var.
Afiyet bal şeker olsun hocam
Eyv kardeşim
Ismarlamadı bunun yerine gerçekleri söyleyerek yeterince laf ısmarladı :D olsun insan sürüt olsun da karnı doyar zaten
Katılıyorum
Söylemesine gerek yok benim yengem Urfalı o yapıyor
Afiyet olsun
Teşekkür ederim kardeşim
Rica ederim ☺️
🤗🤗
@PolyannaLisa gel canim kebap var hemde acılı dertleselim yerken 🥳😂
Ayy kebap severim, kalbimden vurdun. 😂❤️
Yiyelim, sohbet edelim en sevdiğim
Vay canlı örnek göstermek istediniz demek güzel
Afiyet olsun acıyı ceken anlar hesabını odetir şarkısını da açın dinleyin 😂
@PolyannaLisa acil yapalim 😂
Bunu dinleyin iştah açar 😂
Niye ki mis gibi şarkı 😂
Nesi var sözleri çok anlamlı 😂
Acının da acılının da dibine vurduğumuz doğrudur. Ben de ısmarladım, onlar da ısmarladı.. Keyifli akşamlar..
Oh ismarlayan ismarlayana miss Afiyet olsun
Bi arkadaşım Urfa ısmarlamıştı.. Normal bir arkadaşım..
O da olur afiyet olsun 😄
Oldu oldu 😅ham yaptım çoktan sağol 😅
Bir daha bir daha yerim diyor musun 🤣
Ham kam da ham yapmak nasip olsun arkadaşınla sana orası neresi diye soracak olursan Norveç ya da Danimarka
Ay kayboluruz biz orada 😂
Bartın neyimize yetmiyo
Orada Bartın gibi minik küçük şirin bir şehir kaybolmazsınız ya da kaybolun işte ne güzel ararlar sizi aksiyon heyecan cabası 🤣
😂
Hiç bu açıdan düşünmemişim
Haklısın
Heyecansız aksiyonsuz ilişki ilk durakta biter kesin bir taraf öner o yüzden hareket bereket 😂
İner
Doğru 😄
Az ekşın olsun😂
Ekşınnn şart ekşınnn limon gibidir sıkmazsan sade mercimek çorbasını içersin olmaz öyle be ya🤣
Sen de kaybol ortada buluşuruz 😂
Benim el hemen navigyona gidiyor hemen uyduya giriyorum ama kaybolursam gece kaybolurum gece körlüğüm var yolumu bulamıyorum ışık yoksa finish
Taam sen kaybol, bende bulursam kahraman olurum sayende😂
🏅 T. C. kahramanlık madalyası 😂
Ay ay bı simardim 😂
Allah bereketini artırsın nice canları kurtarasın başarılarının devamını dilerim madalya serisi ve plaket dolabı nsio olsun inşallah 😄
Amin amin😂
Evet oldu. Zaten arkadaşlarım ve ben acıyı çok severiz. 😬😂
Yaşasın acı 🤣
Söyledi. Yanımızda da bir büyük vardı.
Afiyet olsun
Söylemişliğim olmuştur en acılısından 🤣
He sonra çocuk dili yandığı için konuşamadı hep seni dinledi kafasını salladı sadscd demi 😂😂
Sonra o sana aynısından söyledi mi peki 🤣
Ismarlamadılar henüz 😂
Cimriler 🤣
Söylemedi demek ki dost değilmiş..
Vay hain kostok
Söyledi çok dostlarım. 😃
Afiyet olsun hocam bizde bir araya gelelim ilk baharatlı cubuktam başlar acılı kebaptan çıkar akşam tuvaletten dışarı çıkmayınlz 😂😂😂
Bol acının sonu da acı olacak elbette hocam. 🤣🤣🤣
Hacı hacıyi tMekkede acı acıyı tuvalette yakalar 🤣
Umumi olarak. 😃
Evet umumi içi 🤣
🤣🤣🤣
yoo söylemedi sjjs
Zamanı geldi 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?