Yeme & İçme 😂😂Yakmadan bir kek yapabilirim hayatımda ilkim oldu Sizin de başardığınız ilkleriniz oldu mu? Choon_He Takip Et Xper 4 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Galiba sadece biraz süslemesi kaldı hayatımda ilk defa bir keki yakmadan sağsalim fırından çıkardım🤣🤣 😂😂Yakmadan bir kek yapabilirim hayatımda ilkim oldu Sizin de başardığınız ilkleriniz oldu mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Hadi gözün aydın. Şahane görünüyor. 1 1 Yorumla Choon_He +1 yıl Bence de aydın Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Afiyet olsun güzel görünüyor 1 1 Yorumla Choon_He +1 yıl Teşekkür ederim
Bülentadn Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 622 cevap paylaştı. Eline sağlık güzel görünüyor. Cevizli ve kuru üzümlü ise daha da süper olur 1 2 Yorumla Choon_He +1 yıl 🍊 portakal Bülentadn +1 yıl Onunda aroması güzel
OverCross Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Çok defa bir oturuşta kekin tamamını yemişliğim oldu. Kek benim favorim, tabi güzel yapıldıysa 1 0 Yorumla
gizemlikız4444 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 965 cevap paylaştı. Üstüne süt dök kurumasın. Portakallı ve cevizli kek ck severim 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Başardığım bi ilkim açıkçası olmadı. Ben anlamıyorum ya olmuş mudur ki olsa bilirdim olmamış olmamış 1 0 Yorumla
Mandalinaağacı1 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 366 cevap paylaştı. Üstüne de krem. santi güzel gider 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hadi gözün aydın. Şahane görünüyor.
Bence de aydın
Afiyet olsun güzel görünüyor
Teşekkür ederim
Eline sağlık güzel görünüyor. Cevizli ve kuru üzümlü ise daha da süper olur
🍊 portakal
Onunda aroması güzel
Çok defa bir oturuşta kekin tamamını yemişliğim oldu. Kek benim favorim, tabi güzel yapıldıysa
Üstüne süt dök kurumasın. Portakallı ve cevizli kek ck severim
Başardığım bi ilkim açıkçası olmadı. Ben anlamıyorum ya olmuş mudur ki olsa bilirdim olmamış olmamış
Üstüne de krem. santi güzel gider