Hangisi güzel olur?
Balık
Köfte
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisi güzel olur?
kesinlikle balık... çok severim pek severim... hıımmmm öğrencilik yıllarında eşimle yerdik ikisini de.. ama balık daha özel zamanlarda yerdik, daha nadir ulaşırdık. ondan her halde... şimdi elimin altında balık. aklıma geldik. e balık ekmek yiyorum pek seviyorum :)))
Deniz ürünlerini fazla sevmediğim için ekmek arası köfteyi tercih ederim kırmızı et ve tavuğu daha çok sevdiğim doğrudur ama balık ile aram maalesef yok
Balığı da severim ama bazılarını kılçıklı veriyorlar
Hem köfte ekmek bi başka yaa 🤤
Acıktımm 🤤
Biz de kyk'da kuru ekmek yiyelim 😅😪
köfte
teşekkürlerr
Cevap
8Cevap
Ekmek arası balık en sevdiğim.
Ekmek arası balık
her ikisi de asla ayrım yapamam hatta ekmek arası somon köftesi de olur çok güzel olur <3
Balık ekmek sanırım, hazır mevsimi🥲 kendime yapıyorum arada🐣

Ekmek arası köfte bir de yanında ayran olsa gerçi ayran var da köfte yok fjgkf
Ekmek arası köfteyi yaz kış yiyebilirsin ama balık kışın daha keyif veriyor
Kılçık rahatsız ediyor iyi temizlenmişse yerim yoksa köfte alayım ordan 😂
İkisininde tadı ayrı ama köfte daha güzel ya. 😋
İnsan acıkmaya görsün. Dedesinin çarıklarını bile yer.. :)
Sade köfte 😃ekmeksiz yanında piyaz ve acı ezme
Ekmek arası her şey
balığı severim ama köfte daha iyi :)
Ekmek arası köfte
Ekmek arası köfte diyorum enfes 🤸
ekmek arası kokoreç ❤️ ekmek arası tantuni vs
Tabii ki balık 😍
Balık tercihim
Sevilmez mi ya
😅
ekmek arası köfte tercihim olur
Ekmek arası balık 😋
Köfte tabi ki de 🧡
Köfteeğğğğ sjsjs
Köfte
Balık
köfte
Balık ekmek
Kofte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?