Aslında hamburger yerken çocukların yanımızda olmaması onlar için daha hayırlı Çünkü canları çekmemiş oluyor Maalesef ki şöyle bir durumla karşılaşmıştım hamburger siparişi verdim diyordum ve çocuklu bir yakınımızda gelmişti çocuğu ile beraber Sanki ben sigara alkol kullanıyormuşum gibi "çocuğum sen buraya gelme beni dışarıda bekle" diye odanın dışında bekletti hamburgerin çocuk için çok zararlı olduğunu söyleyerek görmemesini istemiş çocuk göreceği için ben yine ona da sipariş edecektim Sonuçta çocuk canı ister diye. Arada sırada yenen hamburgeri ne gibi bir zararı olabilir ve ben o hamburgeri bitiremedim kendimi kötü hissettim
Bazı ilginç yaşananlar oluyor gözlemliyoruz gerçekten Bazen kendimize de çocuklara da ödül gibi olması lazım bence de 😃🧡. Bazı insanlar aşırı kuralcı maalesef.
Niye utanacakmisim ki Mis gibi de yerim dahasiii 20 li yaslarimda happy meali oyuncagi icin almisligim bile vardi. O vakitler daha kaliteliydi oyuncaklari koleksiyona almistim. Dahasiii simdilerde karnim acsa gider yerim.