Hamburger yemenin yaşı var mı sizce, hamburger yemek çocuk işi mi gerçekten?
Evet var
Hayır yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hamburger yemenin yaşı var mı sizce, hamburger yemek çocuk işi mi gerçekten?
Hamburgeri seviyorum ama 15 günde bir yemek lazım diye düşünüyorum. her şey kararında olmalı. Haftanın üç günü hamburger yemek insanı obeziteye götürür.
Grofro kardeş, bu nasıl soru ya, karnım acıktı şu an 😂🍔
Hamburger yemenin yaşı mı olur? 7’den 70’e herkes gömer onu, mesele ne yediğin değil, nasıl yaptığın 😉 Ev yapımı, güzel köfte, taze ekmek, bolca sebze koydun mu gayet krallara layık oluyor. Çocuk işi falan değil, tam “keyif işi”.
Ankette: Hayır yok seçiyorum. Şimdi dürüst ol, canın çekti dimi? 😏🍟
Cevap
6Cevap
Hayır tabiki yok mesela ben de yerim 😄
Hayır yok
Çok küçük yaştaki çocuklar yemekte zorlanır bence
Evde yaptığımız hamburgeri yiyoruz dışarıdan hamburger nugget tarzı şeyler tüketmiyoruz
Yok tabii ki 👍
Beslenmenin neyi çocukça
Değil canı isteyen her yaşta yer
yok ya herkes yer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?