Hangi tatlı kışın tatlısı ünvanını hak ediyor?
Kabak tatlısı
Komposto
Pekmezli tatlı
Havuçlu cheesecake
Kestane tatlısı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi tatlı kışın tatlısı ünvanını hak ediyor?
🌰Kestane Tatlısı: Aslında, kestane tatlısı da değil - kestane ya da kestane şekeri. Seçeneklerde kış için damak tadıma en yakın olanı seçtim. Benim için gerçek anlamda bir kış tatlısı olansa, ayva tatlısı🍋 Kaymaksız yemem. Kaymaklı olursa da en sevdiğim tatlı olabilir mi, acaba🤔🤤 En azından ilk 3 banko.
Fotoğraftaki görsel kestane reçeli. Ancak çok benzeri kestane şekeri. O yüzden kestane tatlısı olarak aldım. :)
Anladım :) Kestane Pastası da bu arada... Bayılırım😍 Ekler büyüklüğünde yapılıyor. Nefis bi şey... İstanbul'da yaşıyorsan Ataşehir Brandium'daki Karafırın'ı öneririm, orijinali gibi yapıyorlar. Hala yapıyorlarsa...
O tarz olanını hiç yemedim ama tadını tahmin edebiliyorum. Kestaneli doğum günü pastası yemiştim, hala unutamam tadı damağımda 😍
O da çok güzel oluyor, ancak tat olarak ikisi başka.
www.chezmaman.com.tr/...demli-kestane-pastasi.html
Bunu da deneyebilirsin, orijinaline yakın olacaktır.
Enfes gözüküyor. Not ettim ve çok teşekkür ederim 💜
Ne demek :) Afiyet olsun inşallah :)
1 Başta kestane şekeri olmak üzere, kestane, hurma ve incir gibi meyvelerle yapılan kestane tatlıları
2 İçi kabak, kabak çekirdeği veya fındık ezmesiyle doldurulmuş kabak dolma
3 Karadut, sıcak süt veya kaymakla servis edilen karadut suyu
4 İçi kuru üzüm veya kayısı dolgulu yapılan yaprak sarması
5 İçi kaymak ve balla doldurulmuş, tarçın veya kakule ile servis edilen tulumba tatlısı
4. Tatlı mı?
Üzeri ceviz ve tahinli kabak tatlısı 😋
Üzerine kaymak ceviz ayva tatlısı 😋
Içi kaymakli uzeri tahinli peynir tatlısı
Cay ve kahvelerin yanina cennet hurması kurusu
.
.
.
Uzar gider 😄
Liste enfes gözüküyor
Havuçlu cheesecake seviyorum daha çok triliçe de seviyorum ama her zaman bulunmuyor bu tatlılar, yani yanımda olamayabiliyor. kahve ile birlikte Havuçlu cheesecake güzel olurdu gerçekten.
Havuç tatlı olunca enfes oluyor :)
Cevap
50Cevap
Komposto geliyor gadası
Biz bol bol yaptık buyur :)
Afiyet olsun severim kendilerini
Ben de seviyorum yemek yanına iyi gidiyor
Balkabağı tatlısını kış mevsiminde süper star ilan ediyorum yine de ayrılmaz ikili olarak cevizi atlamamak kaydıyla. ⭐😎
😋😋
Kabak tatlısı üzerine de tahin ve ceviz dökeceksin😋
Buldukça istiyoruz oh 😋😬😬
Kesinlikle aklıma bal kabağı tatlısı geliyor. Ayrıca komposto yaz içeceği kışın pek gitmez
Tam tersi yaz meyveleriyle kış için hazırlanır :)
Ama soğuk oluyor ve kışın içmesi zor
Soğuk olmuyor aslında oda sıcaklığında ama kışın o bile soğuk geliyor insana. Biz şeftali kompostosu yaptık mesela
Kınalı kömbe diyoruz pekmezle yapıyoruz çok güzel oluyor
Evet güzel bir lezzet gerçekten
İçlerinden sade kabak tatlısını biliyorum ondan başka aklıma bir şey gelmez
Kestane şekeri ya da tatlısını da bilirsin
Öğretirsen bilirim
Yaz , kış çikolata 😂 Ama buradaki tatlılardan da kestane olabilir, çikolatalıysa 😀
Var diye biliyorum o yürü de
O türü de*
Evet çikolatalı kestane şekeri var
Ciks hiç birisi.
İrmik tatlısı. Yapan olsada yesek Antep fıstıklı 😅
İrmik yazın da yeniliyor
Elbette. Fakat kışın daha bir güzel oluyor.
Öyle sanıyorum siz biliyorsunuz yapmayı. Yaparsanız isterim 😅
Sen yap :)
Ben beceremem allam ya. Irmigi haslar fıstığı yakarım. ☺
Üfff bu kabak tatlısı da iyice kabak tadı vermeye başladı shsjskd
Ama o dediğin yeşil kabak :)
Ya espriyi anla işte sdfgfsd
Kabak tatlısı geliyor ama pek aram yoktur. En çok kestane tatlısını seviyorum.
Onu ben de seviyorum sınırsız yiyebilirim
😊😌
kabak tatlısı candır 👌🖤
Kesinlikle katılıyorum 💜
Havuçlu kekler ve kabak tatlısı geliyor aklıma
Evet fix :)
Kabak tatlısı. Hatta dün gördüm keşke alıp pişirseydim.
Tam mevsimi
Nedense benim aklıma künefe geliyor. Sanırım her Pazar günü, bahçeli evimizde sobada yaptığımız için.
Aklıma kabak tatlısı geliyor genelde çevremizde kışın çokça yapıldığından sanırım ancak tercihim kestane tatlısı olur.
Kesinlikle kabak tatlısı
Kabak tatlısı çok başka bir boyut
Üstüne bir de her tahin dökeceksin
Ve ceviz
Sen biliyorsun bu işi
Bende bal yiyemiyorum olabilir
çok kötü tadı ben hiç sevmiyorum
Neyi sevmiyorsun
kabak tatlısını
Anladım
Aklıma gelen kabak tatlısı. Özellikle tahinli cebizli ya da pekmez.
Erik kompostosu da güzel ama kabak ve kestane tatlısı ayrı benim için.
Kabak tatlısı deyince direkt kış aklıma geliyor
Kabak tatlısı Adapazarı'nda yenir. Ama önce 1.5 ıslama köfteyi götürmen lazım ki iyice bastırsın.😉
Kabak tatlısı fırında karamelize olmuş üstü de bol tahin ve cevizli
Kabak tatlısı çok severim ama çok şekerli olmamalı mümkünse
kabak ya da ayva tatlısı.
görsel seçimleri aşırı sallamasyoun bu arada. o görseldeki havuçlu cheesecake değil. pekmezli tatlı diye koyduğun görsel de italyanların torta di carote (havuçlu turta diye çevirilebilir) dediği şey.
Görselleri görmeden aklıma gelmişti. Sıcak bir tatlı, tadı da kışı anımsatıyor e bir de kabak sonbahar temaları gözümün önüne gelince seçmemek imkansız hâle geldi.
Sütün içine seker ekip ekmek doğrayınca bi güzel oluyor abla
Kabak tatlısı iyi giderdi şu an
Balkabağı kesinlikle😍
Ben de bayılırım
elmalı turta da seçenekler arasında olabilirmiş
O kurabiyeler grubu :)
Tahinli kabak tatlısı
Evet çok leziz
Of kadayıf baklava lokma halka kek rulo burma tart yaş pasta of of ama bunun kışla alakası yok istediğiniz zaman yersiniz xnnz
Soğuk baklava seviyorum.
Yazın iyi gidiyor
valla yaz kış umrumda değil sütlaç severim
Ben de öyle
ayva tatlısı kaymak nasıl unutulur ya
Ayva her damak zevkine btap etmiyor
Hitap etmiyor
Tek kelimeyle kabak tatlısı diyorum bayılırım 🤗
Ben de çok seviyorum
🤗🤗🤗
Evet tatlılarda en başta gelenlerden
Aynen öyle çok güzel oluyor ama bu kış birkere yapmak kısmet oldu 😔
Yapmada yoğum ama yemede varım 😂anacığım yapar arada
Ohh miss afiyet olsun annenin de eline emeğine sağlık 🙏🙏 rabbim başından eksik etmesin insallah 🙏
Çok teşekkür ederim anneler hiç eksik olmasin
Amin cümlemizin insallah 🙏🙏
Amin
Kabak tatlısı..🎃
😋💜
Benim aklıma nedense muhallebi geliyor
Muhallebi kışa özgü mü
annem bize yapardı kışın hasta olunca aklımda öyle kalmış hep😅
Yaz tatlısı daha çok :)
Tahinli kabak tatlısı ve künefe
İkisi de enfes
Künefe aş erdim 😪
Güzel bir tatlı
Kabak tatlısını çok severim ya valla
Ben de çok sağlıklı ve hafif
Favorim kabak tatlısı tam bir şifa deposu aynı zamanda kış tatlısı
Diyabet hastaları felç geçiriyor şu anda
Neden öyle söyledin
Canları çekmiştir şimdi diye
Kabak tatlısı kesinlikle
Kabak tatlısı çok severim
Ayva tatlısı, komposto sonra kabak
Kabak tatlısı
Kabak tatlısı
Kestane pişirmeyi severimm
kabak tatlısı, çok severim.
Kabak tatlısı tahinlicevizli güzel olur
Kabak tatlısı, tahinli, cevizli... Misss
Kabak tatlısı
Tahin pekmez
O da doğru :)
Kabak tatlısı.
Birazdan yapacağım
Ches kek
Havuçlusu efso
Çok yumuşak bir tadı olutor
Kestane
Nihayet farklı bir damak zevki
100 de 100 komposto
O güzel gerçekten
Kabak tatlısı
Kabak tatlısının ne çok seveni varmış :)
Ayva tatlısı geliyor
Ayva tatlısı da güzel
Kabak tatlısı tabikide
Kestaneye bayiliyorum
Her mevsim en güzel tatlı; kadın ruhudur... 😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?