Üzüntü den yemek yiyenlerden misin? Yoksa aç kalan mı?
ben şu an tersini uyguluyorum da yani yemek yemiyorum mecbur kalmazsam sadece kahve içiyorum ve mini minnacık bişi😬😂🙉👀
Üzüntü den yemek yiyenlerden misin? Yoksa aç kalan mı?
ben şu an tersini uyguluyorum da yani yemek yemiyorum mecbur kalmazsam sadece kahve içiyorum ve mini minnacık bişi😬😂🙉👀
Ben üzülsem de yemeğimi aksatmam yemek candır ona kesmedim ya sonuçta bir insana küstüm herhalde o üzmüştür beni yemek değil 😂 yemeğim hep aynı
Cevap
8Cevap
Bu aralar yemek yeme konusunda dikkatli oluyorum gadası
mutsuz olduğum zaman iştahım açılıyor, sırf açılmasın diye stresten sigaraya başlamıştım ama sağlığa zararlı buda :/
Üzülünce iştahım kapanıyor midem bozulmaya kusmaya falan başlıyorum mideme vuruyor üzüntüm
İştahım kapanır yesem bile şevkle yiyemem. Bir de kabızlık yasamam muhtemeldir
Yemek normal zamanda bile aklıma gelmiyor, üzgünsem hiç gelmez.
Ben sürekli yerim üzülsem bile yerim yani. Ve sürekli yediğim halde zayıfım😂
Yemeğin dibine dibine vururum
Aç kalan
Üzülürsem yemek yiyesim gelmez
En iyisi 🙂
Üzgünken yemekten kesilirim
her ikiside oluyo valla
her şartta yemek gömerim ya
Direkt iştahım kesilir
Ben yerim aga
Aç kalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?