Benim için çokta önemli değil hamburger olsun da her türlü gömerim sjkdksjd

Benim için çokta önemli değil hamburger olsun da her türlü gömerim sjkdksjd

Evdeki dışarıdakiyle aynı olmuyor 😅
Ben dışarıdakini seviyorum.
Kesinlikle 😅
Teşekkürler bu arada =))
Cevap
2Cevap
Dışarıda ki hamburger
Evdeki ayrı güzel, dışarıda ayrı güzel ama artık dışarıda güzel yapmıyorlar nedense :/
Hamburger sevmiyorum. İlla yiyeceksem ev yapımını tercih ederim. E o zaman da ekmek arası köfte yaparım.
Burger king diyesem var ama kuş yemi kadar kücülttükçe kücültüyorlar
Hallo,
Hiç hamburger yemedim.
Danke schön.
Dışadaki
Disarida.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar