
Günaydınlar... Dışarıda sevdiğin insanlarla yapmak ayrı bir keyifli oluyor bence. 😋

Günaydınlar... Dışarıda sevdiğin insanlarla yapmak ayrı bir keyifli oluyor bence. 😋
Evet severim ama sık sık dışarıda kahvaltı yapmam senede bir kere ancak olur. Onun haricinde piknik şeklinde de arada bir yaparız. Dışarıda en son bugün kahvaltı yaptım
Dışarıdan tüketim yapma taraftarı değilim. Evde hazırladığımız kahvaltı güzel oluyor. Bi' de aile ve dostlar eşlik etti mi huzur dolu bir gün geçirmiş oluyorum. :))
genelde evde yaparım 😅
Cevap
14Cevap
Evet çok severim. En son 1 ay önce yapmıştım..
Dışarıda kahvaltı yapmayı seviyorum, özellikle çok erken uyanırsam böyle sabahın serinliği ve güne enerjik başlama hissi güzel oluyor
Severim ama en son ne zaman dışarıda kahvaltı yaptım hatta en son ne zaman kahvaltı yaptım kim bilir 😂
Seviyorum evet, özellikle güzel bir manzaraya karşıysa 😍
Evet severim ama arta kalanları ne yapıyorlar diye de hep merak ederim
Nefret ederim. Kahvaltı yapmayı sevmiyorum genel olarak.
haftada bir sabah dışarıda yaparım kahvaltımı. BU sabah yaptım en son
Hemen hemen her gün yapıyorum. Sevdiğimden değil biraz mecburiyetten
Yanımda biri varsa olabilir, tercihim evde yemek
Genelde evde yaparım ve evdeki kahvaltıyı da hiçbir şeye değişmem😃🙏
Ben dışarıda kahvaltı yapmayı sevmiyorum.
Yaparsam da benim sevdiğim fiziki ortam olursa ancak öyle yaparım
Kahvaltı sevmem ama aksam yemegine hayr demem bak
Severim ama yapmayalı baya oldu
Severim ama sadece Tatildeyken 😅
Çok oldu ya yapmayali
Arada bir yaparım.
Severim :d
Yarın ola hayrola
bu sabah
Hiçbir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?