İçimde gizli bir Çorumlu var herhalde sabah akşam leblebi yiyorum. Yarın sabah gidip bir poşet daha alıcam ahahs



Fiyatından dolayı herkesin burun kıvırdığı :D :D
Ama benim en sevdiğim :D
Pahalı olmasa en çok satılacağı ülkelerden birisiyiz büyük ihtimalle
Bak etli pırasaya da hastayım da işte kim yapacak ki :D oda çok pahalı sjjsjs
Sen zengin hastalığına yakalanmışsın bir kere kurtuluşun yok😂
Şükür mu diyorduk :D :D
Cıks, önce elhamdülillah sonra çok şükür
amennnnnn
Ben bütün sebzeleri çok severim özellikle kış sebzelerini karnabahar lahana kereviz ıspanak pazı bayıla bayıla yerim bunun yanında kabak yemeği ve kabak tatlısı Ege otlarıdan yapılmış sıcak soğuk salatalar
Etin yağlı kısmı ve haşlanmış tavuğun derisi>>>> başka seven birisi çıkar mı sanmam snmssmsk
Buna bayılanı ilk defa duydum ve şok oldum😝
Yağlı kısmı için çok değil ama derisi için kurşun atar kurşun yerim😅
Valla eig ü hak ettin😂
Beyaz dut ve yer elmasını kilolarca yiyebilirim 🤩 leblebi ben de çok severim ya, akşam yiyince gece susuzluktan uyandırıyor ama... timsah gibi ağzım açık kalıyorum 🤣
Cevap
23Cevap
Pırasa ve kapuska yemeğine bayılırım çok severim.
Ama herkes sevmez.
Genel olarak yemek seçmem ama mercimek patatesli olacak birce pilav kuru affetmem maydanoz olan bir şeyi yemem sadece ruhumuz fakir işte napalım anneme diyorum ki yemek ne yapım diye sormadın ilk defa dedi ki evlen karın yapsın kadın gömdü beni yere resmen hayır yemek yemeğince gergin olurum cekilmem laf mı şimdi çok düşkünüm mideme kiloda almam.
Herkesin değil ama kime sorsam "yok ya sevmem, ıyy" dediği mükemmel bir lezzet var. Kabak Tatlısı 😋
Ay evet ya tahin ve ceviz ile süsle miss
Üstüne de tahini, cevizi koyucaksın misssss😋
Karpuz kimse sevmez ben severim😅
Karpuz mu sevmiyorlar oha
Yulaf ve kahve :D denemeden burun kıvırmayın
Yuladı kahveyle mi pişiricez
Hayır ayrı ayrı
Yulaf ama oyle dumduz sade olani varyq sütsüt yogurtsuz meyvesiz
Nasıl yiyorsun onu ya
Gerçekten burun kiviriliyormuş ama bilmiyorum bayiliyorum ben jdbdndnd
Ahshs cidden burun kıvrılacak bir şey ama bu 😭
Ben sabahlari dumduz yogurt yiyorum hiçbir şeysiz bunuda anlamiyorlar ama tabi yulafa gore anlaşilir djmdmf
Yoğurdun iyi kötü bir tadı var o kabul edilebilir ahsh ama düz yulaf tatsız tuzsuz ve çiğnemesi de güç bir şey
Oyle deme alınır djndnd
Süt Muz ve balla pişirince ben çok severim alınmasın kıyamam ona ahshs
Kuru meyveler
Eksi meyveler : )
Ailede herkes bi burun kiviriyor.
Bu aslında süper bir avantaj hepsi sana kalıyor😍😋
Hahah olaya hic bu taraftan bakmamistim. 👍😂💙
Yulaf diyet için kullanılan bir çok ürünler. Çoğu kişi kusa kusa yiyormuş belki de yiyemiyor ve ben yerken garip bakıyorlar
Ciğer sanırim kime sorsam sevmiyor ben bayılıyorum
Ketcaplı döner. Döneri ketçapla yediğimi gördüklerinde bi tuhaf bakıyolar ama gerçekten çok güzel..
Boza'yı çok seviyorum. Özellikle Karakedi Bozacısı yapıyorsa.
Kaju, burun kıvıran yokta tadı güzel değildir ver ben yiyeyim derim genelde. d
Yiyecek bilemedim aklıma gelmedi de içecek olabilir , sütlü çay 😃
Kabak ve brokolii 💚 bamya hariç bütün sebzelere aşığımm
Ben bugün sevdiğim yiyeceği yarın sevmiyorum öyle bişeyim yok yani
Ispanak, mantar (cok bayilmasam da severim), brokoli, karnibahar...
Şırdan, mumbar hergun olsa hergun daha büyük bir aşkla yerim o derece 💚
Genelde brokoliyi herkes sevmez. Ben her gün olsa yerim.
Pırasa ya...
İtiraf ediyorum pırasayı severim.
Ben de çok seviyorum şu tuzlu leblebi lerden.
Yulaf ezmesi. Yiyenlerin çoğu bal, ceviz, muz... kombinasyonları yapıp kendilerini zorluyarak yiyorlar ama ben direk süt ekleyip seve seve yiyorum garip bir şekilde tadı da bayağı hoşuma gidiyor açıkçası.
Brokoli, yoğurtla çok güzel oluyor off. 😋
Çoğu sebze öyle. Millet sevmez ama ben bayılırımmmm.
Soslu mantar kavurması yemeği 🤤
Buna burun kıvıranı oklavayla döverim
Kesinlikle
Pırasa ıspanak karnabahar diger tüm sebzeler. Eskiden midem bulanırdı şimdi canım çekiyor kendim yapıyorum
Bamya , kereviz
Yanak sanırım hastasıyım 🤤
Ispanagi cok seviyorum
Karnabahar brokoli bamya türü sebzeler
midye midye kesinlikle midye
Çorumlu olarak sevmem leblebiyi
Brokoli çorbası 😋
Nohut kıtla uğraşma lebleble
Yeşil mercimek kara Şimşek ⚡️
Lahana olabilir
Brokoli diyeyim
Çorbasına bayılırım 😋
Ahaha evettt yedikçe yiyesi geliyor 🙃
Bağımlılık resmen ve inanılmaz düşük kalorili
Bu gercekten guzrl ama
Sarı yok mu hep beyaz mı
Mersin cok severim bilmezler ama
Mersin bir yiyecek değil sanki🙄
Meyve var kucuk mayhos
Kaju olsa hayır demem şu an
Pastırma 😋
Burokoli
Pırasa
şok marketin kalitesiz peki marka fındıklı gofreti
Pırasa ve SARIMSAK
Dolmanın biberi
Pırasa
Lahana pırasa
Bamya yenmi
Bamya
Barbekü sosu
Bezelye
Bunu ben de severim.
Mumbar 🤣
pırasa 😅
Ananas 🙂
Bamyeyi at gibi yerim acımam bide karnabahar
Mantı
Karnabahar :)
Ciğer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?