Güncellemeler
+1 yıl
İki seçenekten biri, kurtulmanıza yol açacak sonuçlardır.
açlıktan ölürsek en azından kaldırıp mezara koyarlar sövmeden
Cevap
2Cevap
ikisini de istemem tabi ancak açlıktan ölmek daha kötü bir şey bence
Açlıktan öleyim
İkisini de istemem :D
Ölmek daha mantıklı
obezite olup ölmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar