Nescafelere banılıyorsa bence Türk kahvesine de kurabiye banılabilir. Neden banılmasın?
Siz Türk kahvesine kurabiye banabilenlerden misiniz yoksa banamayabilenlerden misiniz qhahsjfg 😂

Nescafelere banılıyorsa bence Türk kahvesine de kurabiye banılabilir. Neden banılmasın?
Siz Türk kahvesine kurabiye banabilenlerden misiniz yoksa banamayabilenlerden misiniz qhahsjfg 😂

ben bu konuda klasiğim üzgünüm, Türk kahvemi şekersiz soğuk su ile pişirilmesinden yanayım ve yanında mutlaka sabah püro'm olacak yoksa günüm berbat geçiyor
Bu da şekersiz kahve
anlaştık o zaman yinede kurabiye istemiyorum siz afiyetle tüketin, bana püro'mu verin bana yeter
Kahvede hiç denemedim sadece çayda pek fazla yapmam daha çok süte xixi bebe yulaflı bisgüvi falan banarım kahveyi olduğu gibi içerim denerim ama tercih ediceğimi sanmam renkler zevkler tartışılmaz nasıl yapmak istiyorsan öyle takıl
Cevap
33Cevap
Selam gadası 🙃
Böyle yapmayan da ne bileyim...
Ben hiç sevmiyorum. türklerin bir şeye banma isteği nedir ya :D
Türkler olarak genelleme olmasın yine de belki sevmeyen de vardır 😄
Şaka yapıyorum zaten abla :D mesela ekmekle son kalan yemeği de sıyırırlar ya menemen gibi
Bayılırız 😄
Yok bee, neden saygısızlık olsun. Alt tarafı midesizlik. 😄
Ahahhsd 😄
Herkesin keyfine canım nasıl istersen öyle.. Kahveye saygı sırası gelene kadar neler var.🤭
Heç
Ben ne nescafeye bandım ne türk kahvesine ama yanında tükettim yanında tüketiliyorsa banılabilir tabi banan bansın
Hiç denemedim ama saygısızlık olduğunu düşünmüyorum herkes nasıl istiyorsa yiyeceğini içeceğini o şekilde tüketmekte özgür
Senden öğrenecek çok şeyimiz var gibi
başka birşeye daha banmıştın sanki portakallı bişeyler
Yeşil çaya banmıştım

Şu an bu moddayım 🥺
O kadar da değildir ama 😔
İnan o kadar var 🥺
Kahve tadı da kurabiyeye çok güzel olur bence, kahveye bir saygısızlık olduğunu düşünmüyorum 😀
Evet cok güzel oluyoo
Banabilirem, saygısızlık değil bu ağız tadını bilmek...😄
Ay balam 😄
Kahve, çay olsun herşeyi banıp yiyebilirim acayip yahşi oluyor...😄😄
Men de çoh severem 😄
Türk kahvesine elma banıp yemem peki 😄😄
Bu çok normal geliyor bana..
Ben daha masumum o zaman 😄
Kesinlikle çok normal 🤣
Kahve bitmiş, telvesini sıyırmak için yapılan bir eylem midir bu? :P
Yok kurabiyeyle kahveyi aynı kadraja sığdırmak isterken öyle göründü 🤭
Racona ters böyle şeyler
Bugün aynısını yaptım ve bu sorudaki gibi şeyler düşünmüştüm 😂 Ben banabilenlerdenim 😃
Yaşasınn 🥳😄
Hatta kafede yaptım. Garip baktılar ama doğalım kiiii 💃
Çaya tamam da kahveye banamayabilenlerdenmişim.. 😄
Ahshf 😄
Bunu yapmak bizim töremize en büyük hakarettir şer@fsizl@ktir Böyle bir şey yapılamaz ve yapılması teklif dahi edilemez (!)
Ben pekmezli türk kahvesi yapıyorum kime ne 😃 sende nasıl hoşuna gidiyorsa o şekilde içebilir pardon yiyebilirsin 😃
tadının düşününce soru çok garip geldi neyseki türk kahvesi sevmiyoyum. d
Lütfen kimse neyi nasıl yiyeceğimi söylemesin.
Görgüleri onların olsun.
Ne yapmak istiyorsan onu yap vallahi billahi yemin billah
Kişinin zevkine göre değişir kimi banar kimisi banmaz ama genel olarak banılmaz gibi
olabilir neden olmasın..🥰😇👍🏻
Saygısızlık değil damak tadıı kurabiye çikolata ikisinide banabilenlerdenimm😂😂😍😍
Kurabiye çaya bandırılır kahveyi karıştırmayın, kahvenin yanına lokum yersin
Hiç banmadım bugüne kadar ama kuralcı biri hiçbir zaman olmadım.
Banılmasın yaa.. kahvenin keyfi kaçar :D
Uslu uslu, tadı ile içmek varken..
Atalarınjn kemikleri sızlar o ne hareketler wk. Çin malın zenci şeyi gibi
Allah aşkına bir daha yapma
Tamam abla
En sevdiğim şey kahve ve ona batıra batıra yediğim çikilitam bu saygısızlıksa hiç umrum olmaz 😀
Bende çikolatayı türk kahvesine bandırıp yiyorum çok da güzel oluyo herkesin kendi zevki saygısızlık olmaz yaa
Kurabiye fincana sığarsa neden olmasın 😄
Büyük nescafe bardağında yapıyorum ben 😄
Teşekkürler 🎈
Niye saygısızlık olsun önemli olan lezzet😂
Bence de
Ben banmam ama banan da bansın yani.
Ben banmasam sen banmasan nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa
Uzgunum ama bu gercekten saygisizlik
😭
Banmam ama bananada bir şey demem…
Avam harekettir bana göre.
Yok ben ben sade içmeyi seviyorum.
Altı üstü bir kahve, istediğmi banarım 😅
Yok bence zevksizlik.
Kahveye kurabiye mi banılır ya ilk kez görüyorum.
Nesscafe ye çok banıyorum
İlk defa duydum böyle bir şeyi 🤔
Bence bandırılır nefiste olur
Ben yapamam bunu sjkzjeb
Hayır saygısızlık değil tamamen evkine kalmış
O nasıl kurabiye ya midem bulandı
Hiç denemedim 🤷♂️
Yoo değildir bazen ben de banıyorum.
Ay kim bilir ne olmuş amma asortiksiniz
Ben banıyorum zevk meselesi
Kime :d
Türk kahvesine
Telvesini peeling niyetine sürüyorum ben, büyük ayıp etmişiz türk kahvesine desene :d
Türk kahvesine hakarettir bence bu
Değildir ablam ban gitsin
Senin hoşuna gidiyor sa kime ne
Banılmaz şkfj
Değilde komik olur
Hiç güzel olmuo
O ne ya öyle çaya banar gibi
Hiç yakışmaz
Zevk meselesi.
Aç Ken sen sen değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?