Türk kahvesinin bol köpüklü olanı mı makbuldür?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Türk kahvesinin bol köpüklü olanı mı makbuldür?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bol köpüklü daha güzel oluyor ama fark etmez ben kahve seviyorum. en çok sevdiğim genel olarak dibek kahvesi, ama türk kahvesi de seviyorum tabi ki. bence bol köpüklü olması içimi bence daha güzel yapıyor bununla birlikte bence soğuk kahvelerde güzel oluyor...
Sevdiğim bey sabah kahveyle uyandırsın da ister köpüklü olsun ister köpüksüz…☕️😌😃
Meerci 🌺
🙏
Muhabbetle içilsin hepsi makbul güzel dostlar ve huzurla
Cevap
4Cevap
Evet aslında köpükteki incelik özenerek yapmak karşısındaki insana değer vermek anlamında geçiyor
Kahvede bol köpüğü sevemiyorum. Görüntü olarak hoş, yaptığım zaman da köpüğü bol olanı eşime veririm.
Evet maalesef. Ben köpüklü yapamıyom. Makinalar yapabiliyor ama annem illllaaa bakır cezve istiyo off
Cok abartilmis bisey. Kesinlikle ovuldigu kadar degil
Hiç yapamam böyle kahve ama tadı fena olmuyor öylede içiyorum
Evet bol köpüklü ve sıcak sıcak içileni. Keyifli akşamlar.
Değişiyor ama bol köpüklü sevenlerdenim her zaman
En makbul olanı bol köpüklü değil bol tuzlu ve fairy'li olanıdır.
türk kahvesini sevemedim bulaşık suyu gibi 😒
köpüklünün tadı başka oluyor tabi :)
Köpüklü / köpüksüz bana göre ikiside aynı
Hiç fark etmez
Tabii ki en iyi öyle çıkıyor tadı
Köpüklü tabiii
Köpüklü köpüksüz ictigimdevar
Bol köpüklü olması zorunludur
Eveet ben bol köpüklü severim 😍
Evet.
İçmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?