Bana fark etmez sohbetine doyum olmayan biriyle içilen her şey güzeldir 😂

Öğlenleri veya gün içersinde kahve🤭
Akşamları tabiki olmazsa olmaz çayımız 😝😂;

Bana fark etmez sohbetine doyum olmayan biriyle içilen her şey güzeldir 😂

Öğlenleri veya gün içersinde kahve🤭
Akşamları tabiki olmazsa olmaz çayımız 😝😂;

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Kahve tabi ki
Ya ben kahveciyim ya bide sade severim şekerli kahve sevmem o ne be kahvemi içiyoz şekermi belli değil hem kahvenin tadı sadeyken güzel
Kesinlikleee bende öyle sade içerim
Genelde kahve içiyorum şuanda canım çekti yine yaptım sizin sayenizde 😊
Canına şifa olsun🤗
Teşekkür ederim hayırlı geceler ağız tadıyla sağlıkla kahvemiz ve çayımızla gönüller şen olsun 🤗😊
Teşekkür ediyorum hayırlı geceler 🤗🤗
Kahvenin yeri bende her zaman ayrıdır.. Kahvaltıda çayı da severim.. Keyifli günler..
Çayı evde çok içerim dışarda fazla içmem dışarda filtre kahve tercihim
Sıcak çikolata herseye deger
Yok ya ağır geliyor bana içmiyorum
🤣🤣
Çay sevmedim şimdiye kadar hala aynı o yüzden kahvee
Sohbetine doyum olmayan birisi olmasa da ben çaycıyım
Çay tabikide kahveyi yesinler
Çaya alışınca inanki banada kahve yetersiz eleman olmaya başladı 😂😂
Sabah çayım olmazsa olmazım
Çay tabi kii
Tabii ki kahveciyimdir.
Türk kahvesi çayı kahvaltıda içmem
Ben daha çok kahveciyim ama çay da severim.
Kahve şuanda da içiyorum
Sade bi türk kahvesi kokusu tadı...
Kahve severim bir de sıcak çikolata
Kahve elbette😍✨
Kahve olmazda olmaz
Çayy. Her zaman her yerde.
sonuna kadar kahveciyim
Ben ikisini de alirim🙂
tartışmasız çay
Tabiki çayyyyy 🤗
Kahve
Çay gibisi yok
İkiside olmazsa olmazım ☕
Kahveciyim çay 0
Çay diyorum.
kahve tercihimdir
Kahve ☕️
Tabi ki çay.
Kahve
Kahve her zaman💙
Çay elbette.
Çaycı 😋
Çay çay çay
Çayyy
Çay..
Çaycıyım ben..
Kahve.
Sütlü köpüklü kahve
Kahve ☕❤️
Sıcak çikolata
Kahve
Takip isteklerine baksana
Kahve