Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Benim kışın en sevdiğim meyvelerden bir tanesi muz diğeri ise elma sizin neler peki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bağdat hurması gadası
Elma yiyorum
Canım portakal çekiyor. Ciddi ciddi portakal düşünüyorum... Aklıma geliyor ve bir süre aklımda kalıyor. Bak gene geldi... Sulu tatlı misss
Ben de çok severim. Portakalı yeni yeni satılıyor artık market reyonlarinda
Mandalina 🍊 sevdiğim kış meyveleri arasında favorim
Mandalina portakal kivi muz elma kısacası her meyveyi severim
Kış geldi geleli meyve tüketmedim alışkanlık yok galiba 😃
Nick den belli değil mi
Mandalina tabi ki
Nar portakal mandalina
Yani hepsi 😅
Portakal severim
Yeşil ekşi elma favorim..
Portakal ♥️ orada kal
Ölümüne nar yiyorum (alerjim var)
Meyve ayırt etmiyorum hiç 😂
Hiç ayırmam hepsini seviyorum 😋
Purtağal
Mandalina
Kivi
portakal ve greyfurt
Elma
farketmez
meyve olsunda
Elma 🙏
Konserve yeriz biz
Mandalina
Kestane😁
Ispannak 😊