Kış meyvelerinden en çok hangisini yiyorsunuz?

Kış meyvelerinden en çok hangisini yiyorsunuz?

Benim kışın en sevdiğim meyvelerden bir tanesi muz diğeri ise elma sizin neler peki?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kış meyvelerinden en çok hangisini yiyorsunuz?
Cevapla