Kış meyvelerinden en çok hangisini seviyorsunuz?

Kış meyvelerinden en çok hangisini yersiniz? En sevdiğiniz kış meyvesi hangisidir?
ben mandalinayı çok severim 🙏🏻

Kış meyvelerinden en çok hangisini seviyorsunuz?
Cevapla