Kış ayları geldiğinde en az bir kere yemeliyim dediğiniz şerbetli tatlı nedir?
@postmodernpokemon
Kış ayları geldiğinde en az bir kere yemeliyim dediğiniz şerbetli tatlı nedir?
@postmodernpokemon
Kış deyince aklıma ilk irmik helvası geliyor, sadece şerbetli değil biraz da yağlı ama kıvamı güzel olunca için için ısıtıyor insanı. Tulumba tatlısı da yenir ama çok şerbetli olmayacak. Asıl olay fırında sütlaç gibi değil de cevizli baklava, şerbeti ılık olursa tadından yenmez. Ayva tatlısını da unutmamalı, kışın vazgeçilmezi. Yani şerbetli denince baklava başı çeker.
Revani
Cevap
1Cevap
kabak tatlısı kışın çok ıyı gıder
Tulumba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?