Hangisini severek tüketirsiniz?
Şerbetli
Sütlü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini severek tüketirsiniz?
Sütlüyü seçsem de tatlı benim gözbebeğimdir. Bazen kazandibi isterim, bazen kuru baklava, bazen künefe çeker canım bazense profiterol.. Say say bitmez benim aşklarım 🥰
Sütlü hatta çikolatalı 😀 Cuma'yı dört gözle bekliyorum 😀
E yani 😀
Teşekkür ederim, tatli yemek benim icin büyük bir olay ve bu ara yogunluktan gidemedik hep yedigimiz yere market çikolatalari da kesmiyor 😀
Iyi bari böylelikle eig i de kapttik sjhg 😂Teşekkür ederimm
Sütlü tatlılars
Kim?
Gelmeyim mi bir daha?
Yok yok istenmediğim yerde durmam ben
Ben gidiyorum
Uzaklara
Yok siz kalın mutlusunuz
Ne hiç? Alev kim?
Aşırı mutlu gibisiniz
Papağan gibisiniz tekrar ediyorsunuz her dediğimi ama aşırı iyisiniz devam edin
Şu an gittiğiniz gibi 😂 iyi geceler
Yalan siz bu saatte dış almazsınız hoşçakalın
*duş
Düzelttim
Neyse iyi geceler zamanınız geldi
Ben sabaha kadar kalırım sizde o potansiyel yok
Hatırlamıyorum
Neyse
Yoo iddiasına girerim giden siz olacaksınız
Ne dersen pes edip giden sen olacaksın
Kazandım bile
Siz ne yaptınız?
Ya he he
Kendin için dedin bunu galiba 😂
Öyledir kesin
Kazandım yine
😂😂😂
Cevap
6Cevap
Sütlü severim gadası
Sütlü tatlılar
Benim haller böyle şu an😃
Zor bir soru, iki tatlı türünde de vazgeçmediğim lezzetler var, o yüzden ben ikiside diyorum😃
Üfff tercih yapamıyorum🥺😭 şerbetli olsun hadi neyse
Kardeşim zor soru sormuşsun sende ya 2 side benim için vazgeçilmez şimdi sütlü tatlılar diyelim
Sütlü. Şerbetliler ile pek aram yok. Yerim ama sütlü ve çikolatalı tatlılar kadar çok değil.
tatlıların hiçbirini sevmem
İkisinde olsun kilo alak aco
sütlü tatlılar bir tık önde benim için
Ikside bayiliyorum tatliya
Tatlı Yemiyorum
Sütlü olsn
sütlü
yerine göre
Şerbetli
Kremalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?