Su kaynatsam bile laf ediyor
her zaman böyle değil bu arada yemek konusu. Tartıştığımız için böyle benim de hatalarım vardır beklentilerini karşılamıyorum ev işlerine yeteri kadar yardımcı olmuyorum küçük kardeşim olduğu için yetişemiyorum diyor çok hareketli bir çocuk. Neyse en son tartıştık parmağımı kırdı zaten.
Sadece yemek konusunu nasıl çözebilirim
Dışardan ekstra ne yapabilirim
Noodle falan yapıyodum yine ya da hazır çiğköfte abur cubur vs
Sizin tavsiyeleriniz var mı
14.11.22 pzt 03.09
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence saçma şekilde davranıyor gadası
Maalesef :(
çok şaşırdım ya. Büyük konuşmak istemiyorum ama neden çocuk yapıyorlar bazı insanlar anlamıyorum.
Bazı insanlar anne olamıyor. Bunu duyanlar üvey annen mi diyor bana
parmağımı kırdı demişsin şiddet var şikayet etmelisin
Evde kıyamet kopar babam çok kızar annemin evde olmadığını düşünemiyorum yani diğerleri mağdur olur bu sefer de babam bana patlar
Dışardan söyle 2 kez parayı ödesin sorun kalmaz. Her gün yemek pişer
Yemek pişiyor zaten. Benim yaptığım yemeklerden yemiceksin diyodu. En sonda bu zamana kadar yediğin tüm yemeklerim haram olsun falan dedi o dese bile yemem ki umrunda değil zaten onun da
Ne yaptın ki sen özele yaz istersen
Ya ev işlerine yardımcı olmuyorum diye çıkıyor genelde
Yardım et o zaman
Derslerim var
Pekş
Küçük kardeş hariç hayatımın özeti :d
Huzur yok gerçekten çok kötü bir durum. Ev işleri konusunda beklentileri var ya
Ev işlerinde yardımcı olmama rağmen annemin beklentilerini karşılayamıyorum Yemek konusu mutfak kirleniyor yapamıyorsun söyledikleri.. O huzursuzluğu sonuna kadar yaşıyorum
Ben de yapınca beğenmiyor temiz yapmıyorsun düzenli yapmıyorsun diyor bu bazı annelerde var maalesef ya. Nerelisiniz
Kardeşiim ne diim rabbim yardimcin olsun hayat işde 😔😔
Teşekkür ederim :((
Oha soruyu ben sordun sandım bi an benim annem bu
Yemek konusunda da mı aynıı
Yemek konusunda aynı zaten başlığa göre yorum yaptım
Neden vermiyor ki
Deliydi napıcan
Şu an nasıl ne kadar süredir öyleydi ya çok zor
Hep öyleydi şu an üniversitedeyim şehirdışındayım diye gittiğimde yemek yapmama izin verir tabi
Anladım ay ne güzel ya şehir dışı çok iyi yapmışsın
Elhamdülillah