Teyzem yemekleri çok pis yapıyor evi temizlemiyor ne yapmalıyım delircem?

teyzemle aynı evde yaşıyoruz kendisi büyük olduğu için o ev hanımı ama böyle ev hanımımı olur evi bk götürüyor hiç temizlemiyor ayda 1 kere yarım yamalak baştan savma oturma odasını süpürüp bırakıyor diğer yerler çöp evi gibi heryer pis. yemekleride çok pis yapıyor tencereleri tabakları yarım yamalaka yıkamadan pis pis koyuyor dolaplara. Ve ellerini çok sık yıkamıyor çok kavga ettim bunun için hanımefendinin gücüne gitti ağladı. karışan yok eden yok şikayet eden yok işine geliyor böyle pasaklı olmak. Yemek yiyemiyorum hiç evdede gezemiyorum çünkü pis. Köyden şehire inmişler bunlar ama annem temiz birde ben çok titizim. yetti artık ya ne yapmam lazım :(
Teyzem yemekleri çok pis yapıyor evi temizlemiyor ne yapmalıyım delircem?
Cevapla