evde yapsam daha çok para harcıyormuş gibi hissediyorum.

Dışarıdan yemek daha mantıklı çünkü zamandan tasarruf.
Evde yemek yapmak daha mantıklı. Daha çok yapabiliyorsunuz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
evde yapsam daha çok para harcıyormuş gibi hissediyorum.

Bir yemek için markete girip 200 300le çıkıyorun zarar ettiğini düşünüyorsun ama kaç porsiyon çıkartıyorsun onu hesaplayıp fiyatı bölmek gerekiyor. Markette en pahalı olanları değilde en ucuzları tercih edersen evde yapılan daha uyguna gelir
Evde yaptığında da dışarıda da yaptığında 200, 300 tl verin bir farkı yoktur..
Ama evde yaptığında daha çok sağlıklı olur. Hem doyan. Yarinada yemek kalır.
Dışarıdan çağırdığın hem sağlıksız dır hem doymazsin. Hem bisey anlamazsın.. Yani verdiğin paraya pişman olun.
ikisi de aynı paraya geliyor gibi hissediyorsun ama hesap öyle değil porsiyona bölmek lazım mesela merketten sucukla ekmek alsan kaç tane yarım ekmek yersin? aynı paraya dısarda kac tane yarım ekmek yersin? evde yapmak porsiyon bazında daha uygun oluyor her türlü.
Daha çok yapılıyor iyi de hoş da insan bazen de yapası gelmiyor arada dışarıdan almak iyidir her ne kadar bir ev yemeğinin yerini tutmasa da hiç yoktan iyidir
Cevap
40Cevap
Dışarıdan yemek bence
Yemeği evde yapmak maliyet açısından daha iyi olsada, bazen insan istemesede dışarıda yemek zorunda kalıyor. Ekonomik şartlar her ne kadar kötü olsada, zaman zaman bende dışarıda yemek yiyorum.
Dışarıda yedeğinde paran gidiyor evde yaptığında paran gitse bile hep daha lezzetli oluyor hemde bereketleniyor dışarda ne kadar ne yesende doymuyorsun doyurucu hissi vermiyor bı işin olur filan dışarıda ozmn yersin yani en mantıklısı evde yemek bence🙂
Aslında ikisi de görüşüm değil sebebi mecbur bırakılmak. Bazen evde yemek yapmayı severim bazı yemekleri de evde yapamazsın. Yaprak döner evde olur mu? Olmaz
Merhaba iyi günler geçen gün başkasından da fake hesap açtım ve bu fake hesabı iki gün içinde kapattım fake hesapta fotoğraf paylaşmadım kimseye yazmadım ama fake hesap açtığımı kişinin ablası görmüş ve beni polise şikayet etmiş acaba bu ceza alır mıyım?
Haftada bir kaçamak yapmak dışarıdan yemek gerek. Ancak evde yapılan yemeğin maliyeti de, tadı da ayrı güzel oluyor.
Hesap ortada aslında. 100 TL ye bir yemek yap. En azından üç gün yersin. Ama sen o 100 TL yi bir gün de yersin. Hatta bir saatte.
Evde elindeki malzemelerle tek seferde yemiyor. Arttırıyorsun.
Dışardan aldığın yiyeceklerin içinde ne var bilmiyorsun hemde tek seferlik.
Her ne kadar dışardan da yesem ev yemeklerinin yeri başka.. O yüzden tercihim ev yemekleri olur.
Ben her ikisini de severim ancak her zaman öyle ama bu dönemde daha çok önemli evde yapmak daha ekonomik vesaire oluyor
Dışarıda yapılan yemeklerin içinde ne var, bilmiyoruz. Ama evde yapılanın içinde ne var olduğunu biliyoruz.
Walla uygun fiyatlı tabilot yemek yapan bi firmayla anlaşılırsa evde yemek yapmaktan uyguna gelebilir
İkisi de mantıksız. Evde yapsan elektrik gaz derken aynı fiyat. Dışarıdan söylesen, alacağın ürünün a dan z ye her şeyi sahte
Evde yemek yapmak daha mantıklı daha çok çeşit yapabiliyorsunuz
Evde yapınca da her türlü para harcanıyor bir fark yok.
Hazır yemek parasına malzeme alıp bir kaç öğünlük yemek yapabilirsin
Kesinlikle evde yapmak maliyeti ve porsiyonu daha makul
yemek evde yapılıp yenmeli. arada bir dışarıdan söylenebilir.
Yani duruma göre değişen bir şey işin zaman boyutunu da düşünmek lazım
evde yemek yapmak daha mantıklı hem maliyeti ucuz hemde isteğin gibi yapabiliyorsun
Dün dışarda ailecek bi döner iskender yedik 4 kişi; 600 lira. Dışarısı pahalı tabikide bu sorulur mu
Tek başına isen belki, Ama sağlıksız olması zaten evde yapmaya itiyo insanı
Bu devirde aç kalmak ve böylece zayıflamak daha mantıklı 🤦♀️
Evde yemek yapmak hem daha tasarruflu hem daha sağlıklı bence
İkiside aynı paraya geliyor ama önemli olan dengeli beslenmek
Evde yemek yapmak daha mantıklı. Daha çok yapabiliyorsunuz.
Arkadaşlarımdan bazıları bekar dışarıda yemek daha mantıklı diyorlar🙃
Evde yemek yapmak.
Kime mesela kaç kişi evde malzeme var mi bunlar onemli
Yapılması zaman alan ve zahmetli şeyleri dışarıdan alırım.
Zamanın varsa evde zamanın yoksa dışarıda yersin. Yeteri kadar paran yoksa pazardan pazara :D
Bu zamanda ikiside mantıklı değil en iyisi aç gezmek. dhsjs
aynı para olsa bile evde yapman daha mantıklı çünkü ne olduğunu biliyorsun ve çok daha sağlıklı…
Para hemen hemen aynı. Diğer farklılıklar düşünülmeli.
2 kişiden fazla olanların evde yapması daha mantıklı yalnızlar için değişmiyor nerdeyse
Bizim burada 20tl döner var baya iyi adam içecekten kazanıyor. Ondan yesem daha karliyim gibi geliyornsksskk
Fırsat ve indirim olmadığı sürece evde yemek yapmak daha mantıklı
#Hükümdar
Tek kisiysen ve yemek seçmezsen yani gidip her gun en pahali seyi yemezsen disarda yemek tasarruflu
Ya herseyi geçtim midenizi düşünüyorsanız dışarıda yemek yemeyin
sağlık açısından düşün trans yağından en ucuz malzemeye ne olduğu belirsiz katkı maddeleri.. dışarda yemeği bitirdim ben en son da maddiyat
Ev daha mantıklı, dışarıda yemek fiyatları uçmuş zaten
Evde yemek yemek daha uyguna olur ve ne yediğini bilmiş olursun
Evde yemek yapmak daha mantıklı geliyor ya da dışarıda yemek istiyorsan kaliteli güvenilir bi yer olmalı artık insan sağlığını düşünen pek yok
Evde yapmak daha mantıklı
Ben kendim yapmayı seviyorum
Kendin yapmak daha mantıklı olur
Ev yemekleri gibisi yok
Evde yemek yapmak lazım
Dışarıdan söylemek bazen çok mantıklı geliyor
İkiside nieski
Hepsi mantıksız aç aç gezmek en mantıklısı
Yemek yapmayı seviyorum zaman geçiyor 😄
Evet evde yapmakta çok pahalı oldu artık ikisi arasında bir fark yok
tembeller dışarıyı seçmiş
Evde yapmak ay sonu böyle gelmez oldu
Yemek yapmak daha iyi
Dışarda yemek çok pahalı bu sıralar evde yapiorum
Evde yemek mantıklı
Evde yap ne yediğini bilirsin
Tasarruf şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?