Hamburgermi dürümmü kebapmı hangisi sizin en çok sevdiğiniz?



Hamburger
Dürüm
Kebap
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hamburgermi dürümmü kebapmı hangisi sizin en çok sevdiğiniz?



Hepsi benim bebeklerim elbette ama hamburgeri daha bir seviyorum ya özellikle double Burger off😂 Keyifli günler..
Teşekkür ederim.. 😊🥂
Cevap
9Cevap
Hamburger tabi ki
Çok kebap tüketmedim, hamburger tercih etmiyorum, dürüme hayır diyemiyorum... Hamburger hariç diğerlerini her gün yiyebilirim :D
bol acılı şalgam suyu ve tereyağlı ımmmmhhhh kebap
hamburger hem doyurucu değil hem sağlıklı değil hem de pahalı. asla tercihim değil.
gönlüm hamburgerden yana ya :D
Hamburgeri daha çok seviyorum
Kebap
Adana kebap
Dürümmm
Kebap tabikide
Kebap
Burger ya spağxpvj
Adana kebap
Kebap tabiki yahu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar