Çok büyük bir şey yaşamadım ama tavuk yaparken şefvari hareketler yapmaya çalışıp ufak çaplı bir alev topu çıkarmışlığım var. 😛

Çok büyük bir şey yaşamadım ama tavuk yaparken şefvari hareketler yapmaya çalışıp ufak çaplı bir alev topu çıkarmışlığım var. 😛

Az önce derin dondurucudan bezelye alırken, bezelyeleri koyduğum buzdolabı poşeti delindi ve bezelyeler dondurucunun içine döküldü, onun yerine kuru fasulye yaptım. Dondurucuya el atmadim henüz...
Çok komik bir anım var. Küçüktüm ama o zamanlar, dalga geçmeyin bu yüzden 😂
Okuldan geldikten sonra kendime tavada yumurta yapmak istemiştim, salçalı sevdiğim için salça kutusunu aldım dolaptan ama kutu o kadar zor açılıyorduki zorlandım ve açarken tüm duvara sıçramıştı her yer kırmızıydı tavana kadar. Nasıl becerdim bende anlamadım. Korkudan hepsini bırakıp odama gitmiştim. Sonra Annem eve geldi bi baktı her yer kırmızı, orada bi bıcak duruyormuş ve Annemde kendimi kestiğimi sanmıştı 😅😂
🤣
yağ dökmüştüm neyse ki seneler önceydi bu kadar pahalı degildi 2 litre falan döktüm
çaydanlığı ocakta unutmak var kapkara bir çaydanlık uzun süre uğraştım onla da
ve düdüklü patlatmak elim yandı maalesef 3 senedir gittikçe azalan bir izi bana bıraktı ve tüm mutfak kirlendi bir de yılbaşında oldu bu olay
dün eşim bir sürü kaza yaptı.. suyu açık unutmuş, mutfağı su bastı. sonra da kedi mamasının olduğu büyük cam kavanozu kırdı ve benim kedi maması almam lazımdı bak unuttum iyi ki bu soruyu sordun
Cevap
6Cevap
Yağ yakmıştım bir ara gadası
Yemeği yakmıştım yanlışlıkla
Mısır patlatırken tencere kapağı düşüp kırıldı.
Ablam da yoruldu yemek yaparken kalkarken tezgahı güçlü tutmuş, kırıldı.
Bir de ikimizin başına fazlasıyla kötü şey geldi ucuz yırttık, yağ sıçradı patlıcan kizartiken zaten yağ sorunlu önceden böyle değildi marka değiştirdik hep böyle kızartma yapamaz olduk, kapağı vardı kapağı hafif olsa kizarirken onu da havaya atacaktı. Çok kötüydü, sıçradı falan
Yumurtayı unutmuştum, yanmıştı. Mutfağı duman kaplamıştı ve iğrenç kokuyordu.
Bir kere de çay demleyeyim dedim, demledikten sonra kolum üst çaydanlığa çarptı ve olan çay yere dönüşmüştü.
Yakın zamanda plastit şişeye yapılmış dometes sosunu açıyorduk annemle, daha kapağı çevirirken her yer sos oldu._.
Sık sık cam ocağım üstüne taşan sütle uğraşıyorum, kazı Allah kazı temizlemesi çok zor , bide parmak kesme 😱
Ben değil de kardeşim mikrodalgada yumurta haşlamaya (!) çalışmıştı. Dolayısıyla yumurta patlayıp fırını mahvetmişti..
İlk defa fasulye yapacağım. Fazla gazı almayı unutmuşum. Kolu bi çevirdim tencere yüzüme patladı. Tavana kadar geldi. Sonra ağlaya ağlaya temizledim./
Benim uzaklaşmamla arkamdan düdüklü tencerenin kapağı patlamıştı. Yemekler tavana dolaba sıçradı
ben yumurta yaparken tava kirli idi yıkamıştım tam yıkayamamış ki sanırım tüpe koyunca ufak bir alev topuna dönüştü ortalık :D
Güzel soru 😂😂 çorba yapmıştım 1 2 saat sonra buzdaolabına koyacaktım elimden kaydı çorba döküldü yerlere silmek için çol uğraştım valla sjksjsjs
Tencerenin cam kapağı patlamıştı.. neyseki ziyan olan sadece yemek oldu.
Firin kagidi bir anda yanmisti neyse ki kurabiyelerime bir sey olmadi
AJDJSJSJS
Ocağa kahve koymuştum. Sonra unuttum. Yanık kokusu gelince hatirlamistim. Nasıl unuttuysam artık 😂
Çocukken arkadasla tatlı yapmaya çalışıyorduk peceteyle ocağı sileyim dedim peçete alev aldı çocukluk işte peceteyi atıp kaçmıştım korkudan
Ocakbaşında elimdeki kağıt havlu hızla yanıyordu, neyse ki direk lavaboya atıp suyla söndürdüm😂
dün kızartma yapıyodum kömüre döndüler😭😭😭
Kızartma yağını parkeye dökmüştüm😩
Demliğin üstüme dökülmesi
Elimi yakmistim firindan yemegi cikarirken
Çayı yere dökmekti telaştan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?