Yeme & İçme Gece eğlence sonrası ilk tercih ettiğiniz sokak lezzeti ne? AtomikŞef Takip Et FenomenXper 5 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Ben goralı söylüyorum genelde. Bazen de ıslak hamburger. Gece eğlence sonrası ilk tercih ettiğiniz sokak lezzeti ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Genelde dürüm olur 0 1 Yorumla AtomikŞef +1 yıl O da olur.
Ildır35 Takip Et Xper 7 Yaş: 56 , eic 96% +1 yıl Leş. İçinde sosis, mayonez, bezelye olan şey yiyen insanlar ile işim olmaz. Engel. 0 0 Yorumla
Neyse1900 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Valla ben Türkiye’de kokoreç midye sokakta ne bulursam yiyorum 0 0 Yorumla
YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Eğlenmiyorum ama kokoreçi tercih ederim. 0 1 Yorumla AtomikŞef +1 yıl Güzelse kaçırmam. Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kumru, kokoreç.. Keyifli günler.. 0 2 Yorumla AtomikŞef +1 yıl Kumru çok iyi bulunmuyor buralarda. Yorumla HeartofFire +1 yıl Elde olanlarla idare edeceksiniz o zaman 😄 Yorumla
heyybenesra Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Her şey olabilir hamburger döner , lahmacun 😂 0 0 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Hiç gece eğlenmedim 0 2 Yorumla AtomikŞef +1 yıl Hiç yemek söylemedin mi gece? Yorumla frenchgirl16 +1 yıl Söyledim Yorumla
bucali-caglar Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 527 cevap paylaştı. Kelle paça çorbası 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Iskembe corbasi 0 2 Yorumla AtomikŞef +1 yıl Yok almıyım kalsın. 🙃 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sevmiyonmu bayilirim ama temiz yapicak offf Yorumla
xxbosvergitsin Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 350 cevap paylaştı. Kokoriç 0 0 Yorumla
Cahilsavarpeople Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Midye 0 1 Yorumla AtomikŞef +1 yıl Çok yiyince mide bozuyor. Yorumla
YenilikYaaa Takip Et Xper 1 Yaş: 35 +1 yıl Kumru iyi gidedi 0 1 Yorumla AtomikŞef +1 yıl İzmir'deysen tamam da buralarda çok iyi yok. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Genelde dürüm olur
O da olur.
Leş.
İçinde sosis, mayonez, bezelye olan şey yiyen insanlar ile işim olmaz.
Engel.
Valla ben Türkiye’de kokoreç midye sokakta ne bulursam yiyorum
Eğlenmiyorum ama kokoreçi tercih ederim.
Güzelse kaçırmam.
Kumru, kokoreç.. Keyifli günler..
Kumru çok iyi bulunmuyor buralarda.
Elde olanlarla idare edeceksiniz o zaman 😄
Her şey olabilir hamburger döner , lahmacun 😂
Gece kokoreç gider
Hiç gece eğlenmedim
Hiç yemek söylemedin mi gece?
Söyledim
Kelle paça aldkwşaldlşw ya da kokoreç
Kelle paça çorbası
Kanat-sosis-adana
Islak hamburger
Kokoreç
Iskembe corbasi
Yok almıyım kalsın. 🙃
Sevmiyonmu bayilirim ama temiz yapicak offf
Çay en iyisi
Kokoriç
Midye
Çok yiyince mide bozuyor.
Kumru iyi gidedi
İzmir'deysen tamam da buralarda çok iyi yok.
İzmir bombası
Kokorec tabiki