Favori gece atıştırmalığınız hangisi?

Şimdi izmirli yaptım yiyorum 😂 sizin hangisi

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar izmirli dediğim şey sosisli kasap sucuk parmak turşu ve pastırmayı tereyağında kızartıp ekmeği üzerine basıp mayonez be ketçap atıp afiyetle yiyosunuz biz izmirli diyoruz 😂 çünkü kıçımızdan uydurduğumuz bir tarif bu teşekkürler 🙏 tercih ederseniz kaşar da rendeleyin bence gece yazmadım canınız çekebilir diye afiyet olsun herkese 😅
Favori gece atıştırmalığınız hangisi?
Cevapla