Teşekkür ederim @canerozkum @kürtmandoluhayri 🌸
Pazar kahvenizi neyle içmekten hoşlanırsınız?
Teşekkür ederim @canerozkum @kürtmandoluhayri 🌸

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Pazar günü içilen kahve bi başka oluyor. Köpüklü oldukça Pazar kahvesini daha da yakıştırıyorum. Ben de işte köpüklü sütlü kahveme gofretli yerfıstıklı canga eşlik edince çocuk gibi mutlu oluyorum Bihterim.⭐😍😍😍😍
#tubasueda 🍀🍀

Afiyet olsun bitaneme güzel bir seçim 😊
Sağol varol tavsiye ediyorum 😘❤️
Bir gün birlikte yeriz inşallah. 🙂❣️
Kesinlikle amin ben bütün çeşitlerinden alır gelirim favorimizi belirler ona odaklanırız 😘☕👍🧡❤️😃😄😍💕🌻😻❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
Çok isterim şahane olur. İki lafın belini kırarız tatlışımla 😊. Sen gel de çikolata olmasa da olur ❣️:))
Tamam inşaallah sözüm olsun canım benim 😘 ❣️❣️❣️❣️✌️
Anlaştık tatlım😊🌷❣️❣️❣️❣️💌
Cevap
16Cevap
kahve seviyorum
Kahve/lokum/revani eşliğinde oldu az önce 😃
Afiyet olsun 🙏🏻
Teşekkürler 🙏🏻
3-4 küçük kare bitter çikolata ile güzel gider
Lokum olursa iyi olur.
Afiyet olsun çikolata ile güzel gidiyor
Teşekkür ederim🙏🏻😇
Bitter çikolata ile vazgeçilmezimdir
Ben kırmızı lokum alayım😅
Çakıl taşı gibi olan çikolata
Çikolata yakışır
Lokum tâbi ki
Hobby çikolatası ile içmeyi seviyorum
Yanında bi parça çikolata olsa yeterli
Mumkunse sükunetle 😃😃😃
Lokum..💮
Yanlız
Çikolata
Hiçbir şeyle
Kahve içmem
Filtre kahve
Saf bitter çikolata
Hurma toplarıyla
Ay tabi ki lokum.
Seninle ❤️
Teşekkür ederim düşünceniz için.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?