
Güzel bir haftasonu oluyor.❤️
Ben pastamın yanında limonata içerken, arkadaşım sadece su içmeyi tercih etti.
Peki sizce tatlının yanında, en güzel hangi içecek gidiyor?

Güzel bir haftasonu oluyor.❤️
Ben pastamın yanında limonata içerken, arkadaşım sadece su içmeyi tercih etti.
Peki sizce tatlının yanında, en güzel hangi içecek gidiyor?
Limonata, portakal suyu gibi içecekleri seviyorum tatlının yanında. Veya kahve (sıcak ve soğuk ikisi de olur). Hatta çay da güzel oluyor. Kola da güzel olur ama genelde kola içmemeyi tercih ediyorum. Sanırım başka ne kaldı 🤣🤣
Başka bir şey kalmadı 😂
Tatlının yanında sıcak içecekler güzel gidiyor. Sıcak kahve, çay ya da süt olabilir ama ben genelde kemikleşmişlerden 😂 kola, fanta falan içiyorum çünkü yanında o geliyor. 😂 İşin yoksa kalk hazırla peh uzun iş. 🙂
Hahaha tatlının yanında her zaman çay idealdir ama 😄
Ahhahaa kahve dedin can evimden vurdun, bak şimdi oldu. 😅
Efferrin hep böyle ol😄
Cevap
9Cevap
Ya süt ya da hiçbir şey. Tatlının yanında en iyi başka beş tatlı gidiyor😂
Ben kahve seviyorum genelde, afiyet olsun :)
Tatlı sevmiyorum ama dondurma ve kahve :D müq
Dondurmanın yanında kahve mi 😯
Evet ya harika 😅
Anam ilk kez duydum, şok oldum 😂😯
Mesela sen hiç icecoffee içmedin mi :D
İçtim de aynı şey mi 😯
Hemen hemen aynı tadı alacaksın hatta daha güzel
Deneyeceğim ❤️
💞🙏
Daha freş ve şeker oranı düşük içecekler olmalı bence, yani şekersiz kola, limonata tarzı olabilir en iyisi her zaman su 😅
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Orta bi Türk kahvesi ve naneli, şekersiz limonata süper olur ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Tatlıya göre değişir en iyileri cocacola potakal suyu çay🤣
Afiyet olsun çay içebilirim ben.
Teşekkür ederim 🌼
Şekersiz çay ya da latte
Şekerli yiyecekler severim
bence kola veya limonata
Çay.
Tatlı tek başına ağır geliyor içecek sevmiyorum
Şerbetliyse çay
sütlüyse sadece tatlı
Kahve
Kahve
kesinlikle çay..
Bişey içmem
Su knk su
Kahve
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?