Malûm kış yemekleri de mevcut, siz hangi yemekleri özlediniz?


Pırasayı ve lahanayı özledim
Teşekkürler 😌
Rica ederim
Her turlu yemegi yerim bn
Ama en cok hamsi..
Tesekkur ederim e. i. g icin ☺️
Rica ederim
Cevap
8Cevap
Genelde fast food yiyecekleri ya da mantı
Arabaşı çorbası derler bizim yöre de fakat yöre den yöreye değişiyor adı fakat kışın çok yapılır hatta bu hafta için ailecek toplanalım yapalım diye konuşuldu bile bol ekşi acılı böyle üfff😆😆
Yazın tadı çıkmıyor güveçte pastırmalı kuru fasulye yapıldı bugün çok güzel olmuş
Öyle özlediğim bir yemek yok ama. Karnabahar olabilir.
ağırlıklı olarak sebze yemeklerı özlendı kanımca
Pek çok insan sevmez ama pırasa. Pırasayı özledim.
Pırasa bende çok severim. Özellikle bizim oralarda salçalı etli yaparlar
Sen bir salça ve etli ye de gör.
Öyle özlediğim bir yemek yok
Kuru pilav
Lahana sarması
yemek özlenen birşeymiymiş
Erişte
Kuru pilav ıspanak
Kella paça 😃
Nohut pilav
Özlediğim yemek yok
hamsili pilav
Arabaşı çorbası🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?