Her gün böyle yemek çok hoşuma gidiyor hepsinden vitamin alıyorum😋😋?


Ben kahvaltıda 4 yumurta haşlayıp yiyorum o kafi bana 😄
Bunları yersem iştahım açılır 😂
😂😂😂
4 yumurtayla iştahın kapanıyorsa her gün nasıl yiyorsun
Cevap
3Cevap
Bu saatte ne kahvaltısı. Öğlen oldu. Ayrıca onların yanında kahve ne alaka bilemedim. 🥴
Sütlü canım ben çay içmiyorum pek
Teşekkür ederim canım
Çoktannn, afiyet olsun.
Afiyet olsun bende yaptım benzerinii
Çiğköfte yiyecem birazdan yediğimde kahvaltı yapmış olacam
Üzüm ne alaka puhaha neyse iyi iyi hadi
Vitamin işte ne varsa dolduruyorum tabağa😂
Evet yaptım
Çoktan yaptım, afiyet olsun.
Afiyet olsun balım 🍯
Ben bunu hazırlarken yiyorum
Afiyet olsunnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?