
Bir de çay tabii ahah

Bir de çay tabii ahah
Kesinlikle çilek reçeli. Çünkü kahvaltıda genelde tuzlu şeyler yiyoruz ve ağzımızı tatlandirmamiz için tatlı bir şey iyi gidiyor. En iyi örneklerden bir tanesi de çilek reçeli
Cevap
21Cevap
Yulaf ve kahve
Düşünüyorum olmazsa olmazı yokmuş olursa iyi olur dediklerim var örneğin yumurta
Çayı söylemeye gerek yok zaten ama peynir yoksa o kahvaltı ne olursa olsun eksik benim için...
Maydanoz ve limon genel itibariyle kullanıyorum. Geleneksel kahvaltılarımiz gibi peynir yumurta domates vesaire de olur.
kahvaltı yapmıyorum. benim için sade filtre kahve olsun gerisi hiç önemli değil ☕️
Diyet yapmıyorsam kıymalı börek kfk
Her zaman yerim kdk
Diyet var şimdi, yemiyor. Lop et sadece djjf
Otu inek yesin ben ineği fkf
Tabi ki peynir ve çay
Çay kaymak kaysı reçeli tahin pekmez
Ekmek 😃 ya da yağlı ekmek
Peynir, çay
Çay tabi..
Protein almam gerektiği için peynir tabii ki.
Peynir zeytin bu ikisi
Çay tabiiki
ben peynirsiz kahvaltı yapamam
Şeftali reçeli en sevdiğim reçel
Mısır ve yulaf gevreği ile badem sütü..
Senin gibi güzel bir kız 😂
vişnesi yokmu bunun rossi
Yumurta peynir zeytin.
Örgü peynir/bal
Peynir ve çay
Menemen
Peynir
Çikolata
Çay tabi ki
Peynir, çay
Çay ve yumurta
ekmek ve cay
kahvaltida cay
Nutellaa
Peynir, yağ, çilek reçeli
Çaysz olmazzz
Protein
Çay yumurta ekmek
Kaşar peyniri ve patates
Ekmek
Çay zeytin peynir yumurta
Peynir.
Ekmek ve çay..
Peynir 😂😂
Ekmek
Peyniiirr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?