Üniversitenin yemekhanesinin yemeklerini sevmiyormuş, onun okulunun o tarafta işim var. Geçerken uğrayıp evde hazırladığım yemeği bıraksam hoşuna gider mi?
Yoksa beslenme çantasını evde unutan ilk okul öğrencisi gibi mi hisseder?

Üniversitenin yemekhanesinin yemeklerini sevmiyormuş, onun okulunun o tarafta işim var. Geçerken uğrayıp evde hazırladığım yemeği bıraksam hoşuna gider mi?
Yoksa beslenme çantasını evde unutan ilk okul öğrencisi gibi mi hisseder?

Merhaba,
Aslında düşüncenizde kötü niyetli olmadığınızı anlıyorum bence hoşuna gidecektir babama sevecektir ama tabii ki onu en iyi tanıyan sizlersiniz yani özellikle sizin bu davranışınızla karşı nasıl bir tepki verir ne söyler onu daha iyi anlayabilecek olan sizlersiniz
İnce bir düşünce ama kadınların buna nasıl bir tepki vereceğini inan kestirmek çok zor bazıları ya çok tatlısın diye ince düşüncen karşısında duygulanırken, kavanozda yemek ne ya ben çocuk muyum gibi saçma bir tepki vererek bütün hevesini kırabilir boş ver yapma derim kıymet bilmeyen birine kanal açıp ırmaktan çikolata akıtsan nafile değmez insanlara değerinden fazla değer vermeyin. Değip değmeyeceğini en iyi sen bilirsin...☺️
Bence çok hoşuna gider. Bu güzel bir düşünce ve eminim bundan mutlu olacaktır.
Onun sevdiği yemeklerden yapabilirsin. Bence yemekler hafif olsun, yanına da salata. Bir de tatlı al giderken. Kendini değerli ve iyi hissedeceğine eminim. 🙃🤷🏻
Bazıları bunu çok ezikçe buluyor ama çok tatlı bir düşünce olarak görenler de var. Kavanozda bir şeyler hazırlamak yerine daha basit bir sandviç yapsan bile yeter bence
Aynen sür krem peyniri koy salamı bitti ahshs
Cevap
9Cevap
Bence hiç hoşuna gitmez gadası
Beğenir bence. güzel bir düşünce
zeytinyağlı koyabilirsin yanına küçük bir kaba da salata ya da hiçbirini yapmayıp güzel bir sandviç hazırla yanına da evde taze sıkılmış bir meyve suyu mis gibi olur
Hoş hareket de.. hoşlanıp hoşlanmadığını sen bilebilirsin sadece. Onu en iyi tanıyan sensin çünkü
Heheh çok kibarsın, hoşuna gider mi kısmını bilemeyiz, nasıl biri olduğuna bağlı. Yalnız görsel efsane, salata dimi o, kavanozu tabağa boşaltıp üstüne de yanında hazırladığın sosu döküyorsun.
Yaptın mı?
Ne tepki verdi?
Bunu ona sormalısın, kimisi beğenir, kimisi de hoşlanmaz bu durumdan. Getirmemi ister misin falan de isterse götür istemezse götürme
Çok tatlı biri ben böyle bi cümle kurduğum için yapsa benim hoşuma giderdi… umarım onunda hoşuna gider…
Hayır bence çok ince bir hareket o da çok mutlu olacaktır.
Çok ince bir davranış olur, beğeneceğinden eminim👍
Ya sen kadar tatlış ve düşünceli bir insansin tabiki de beğenir ya
Beraber yemeğe çıksanız daha hoş olur bence.
bence çok tatlı bir düşünce kesinlikle hoşuna gider ve salata hazırlayabilirsin bence ton balıklı veya tavuklu.
Yemek alıp götürmek daha mantıklı
Sevgiliye yemek götürmeyende ne bilim😂
Beles yemek beğenir menemen yap
Ne ince adamlar var be vay anasını
Boş ver değmez bir gün bırakıp gidecek nasıl olsa
Kek kurabiye filan yap
meriç
Ne hoş...
Beğenir
Gider kral
Düşünceli bir hareket ama çok utanabilir.
Gay misin olum sen
10 kilo fazlan var.
Yapma
Saçma olur dostum
Börek yapabilirsin hoşuna gider çok güzel düşünce
Sefer tasi
Hazirlarsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?