Merhabaa 🌸
Benim için 8 dakika haşlanması yeterli daha az haşlanmış olanı çiğ geliyor, ya siz?

Merhabaa 🌸
Benim için 8 dakika haşlanması yeterli daha az haşlanmış olanı çiğ geliyor, ya siz?

hayat kısa, bir gün rafadan olur kaşıkla yersiniz, bir gün katı olur dilimler yersiniz.
hayatın tekdüzeliğinden şikayet edilen bir ortamda yumurtanın kıvamındaki değişkenlik de biraz renk katsın, salın gitsin ya😂
Fazla pişmiş olması lazım. kayısı kıvamında denedim bi kere midem bulandı
Haşlanmış ise beyazı tam pişmiş, sarısı dışından pişmeye başlamış, ortası sıvı seviyorum. Tavada ise çırpılmamış, beyazı pişmiş, sarısı pişmemiş olmalı.
Kesinlikle 7 dakikada pişen yumurta lezzetli oluyor. 2-3 tanesini bir tabağa aktarıp ardından ekmekle banmak harika bir şey.
Cevap
21Cevap
Katı severim.
pistikce koku yapiyo bu yuzden cok pismemis olsunda. bide sarisi un helvasi gibi olmamali yutamiyorum
Şu yumurtanın haşlama ayarını tutturamayan ben. ://
Onu seviyorum ama genelde 4/5 çıkıyor.
Beş dakika yeterli çok pişmemiş severim sarısı akışkan veya kayısı kıvamında
Kayısı kıvamında severim.
Kayısı. 7 dakika çok ama. Ortalama 6 dakikada kayısı kıvamını buluyor.
Haşlanmış yumurtayı yemiyorum kokusunu sevmiyorum.. tavada seviyorum
Altı bucuk dakika en ideali bana göre
Haşlanmış yumurta sevmiyorum.
8 dakika altı olmasın yeter.
7 dakika haşlıyorum tam kayısı kıvamı
7 dakika en güzeli ama nasıl olursa olsun yiyorum
Yumurta sevmiyorum
7 dk olanı da çok severim
Her türlüsünü yumurta olsun da 😍
6 dakika çok iyi bence :)
kayısı kıvamında işte 7 minute yazan
6-7 daha lezzetli oluyor.
Haşlanmış yiyemiyorum 😝
Fark etmiyor ki
6-7 dk lık olanda
7 dakika kaynamalı
10-11
6 dakikada rafadan
10 dk olan iyidir
Hic yemiyorum
6-7 dakika.
Sarı pişmiş 🍳
Kayısı (5dk )
Omlet
7 minıt
7 en güzeli
10 dk
8 dakika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?