Teşekkür ederim @yorks@ksRehber
Menemen soğanlı mı yoksa soğansız mı olur?
Teşekkür ederim @yorks@ksRehber
Bence soğanlı olur, bakalım siz ne diyeceksiniz.

#GeceMuhafızı
22 Ekim, 2022 Cumartesi Saat 09.45
Yıllardır bunun tartışması neden yapılıyor isteyen nasıl seviyorsa öyle yemeli kimse, kimsenin yemesine karışmaya hakkı yok annem yumurtalı soğanlı biberli de yapıyor bana açıkçası fark etmiyor ama midemde yara olduğu için soğan dokanıyor.
Sana katılıyorum ama şöyle bir şey var yani burada herhangi bir tartışma konusu olması için değil sadece eğlence amaçlı sorulan bir soru, benim de midemde mesela sıkıntılar oluyor yanma ekşime sorunlar yaşıyorum katılıyorum çok fazla acılı ekşili Soğanlı şeylere yiyemiyorum ama bazen de hiç dokunmuyor
Soruyu milyonlarca kişi sormuş aynısını tekrardan soruyorsunuz o yüzden
Belki yeni fikirler çıkabilir ☺️
Yine mi bu soru yaaa.. Soğanlı seven soğanlı yapar soğansız seven soğansız yapar. Yani ikisi de olur. Fakat yıllardır bunun cevabı tekmiş, başka alternatifi yokmuş gibi sorulur durur 😅
Tamam abi gral sensin 😂😂
Geçmiş soru ama şimdi gördüm
Düzenleme yapıyorum her soruyu her görüşü tutmuyorum
Soğan bizim mutfağımızın ana unsurlarından birisidir. Yağ salça soğan bu üçlüye ne katsan yemek oluyor. Soğan kırmızı çizgimidir :) Afiyet olsun
Teşekkür ederim kardeşim sağ olasın ☺️
Soğansız yiyenler menemen yemiyor Annem yıllarca soğansız yapardı bir gün soğanlı yaptı yedim ve hayatım değişti soğansız yiyenlerin oyları çöp
Cevap
13Cevap
Menemen sogansiz güzel olur.
Teşekkür ederim
Soğanlı olur gadası
Soğansız hiçbir şey olmaz mümkün olsa pasta yaparken bile kullanırım
İsteyen soğanlı , isteyen soğansız yesin ve bu gereksiz tartışma bitsin ya valla gına geldı artık 🥺
Akşam yiyeceksen soğanlı gündüz yiyeceksen soğansız bu kadar basit...
Tabii ki soğanlı olur
Bende öyle düşünüyorum
Soğanlı ve yumurtasız olur
Soğansız olmazzz
Sogansiz
Teşekkür ederim
Normalde soğansız olur :))
Tercih belki de
Soğanlı
Teşekkür ederim
Soğansız
Teşekkür ederim
Soğan yiyemediğim için soğansız diyorum :3
Teşekkür ederim ☺️
Soğansız 😅
Teşekkür ederim
Soğanlı olur
Teşekkür ederim ☺️
🙂🖐️
zevkler renkler tartşılmaz
Katılıyorum peki senin tercihin ne olur
soğansız
Afiyet olsun kardeşim
Menemen soğanlı olur
Ben de öyle düşünüyorum tabii ki ama herkesin tercihi farklı olabiliyor
Elbette soğanlı.
Bence de soğanlı
kesinlikle soğanlı misss
Hafif de acılı olduğu zaman çok güzel oluyor
Sogansiz ya.
Tabii ki tercih mevzusu özellikle mesela toplum içinde çalışan işe giden insanlar için soğansız da tercih olabilir
Kesinlikle
Soğansız
Teşekkür
İki türlüsü de güzel bence
Menemen soğanlı
Soğanlı olur tabi 😋
Soğanlı
Soğansız
Soğansız tercihim
Teşekkür ederim
Soğansiz -.-
Teşekkür ederim
Ya bi si..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?