Yeme & İçme Gece gelen yemek krizi için ne yapılabilir? ashleyww Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bu sorunun çözümlerine en çok benim ihtiyacım var sanırım. Şurada bir noodle olsa da yesek☹️🍜 Gece gelen yemek krizi için ne yapılabilir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Ben meyve yiyorum genelde 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Bol bol hazır pratik gıda stoklanıp yemek krizi gelince hemen yenilmesini tavsiye ederim ahshs 0 0 Yorumla
Kafkas001 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Dinlememek gerekiyormuş o krizleri, yedim ve başıma ağrı girdi 0 2 Yorumla ashleyww +1 yıl Ay yok ya dinlemek lazım. Marketler açık olsaydı tabak tabak yerdim şimdi. Yorumla Kafkas001 +1 yıl Şekerli yeme bari, benimki ondan oldu sanırım, az yesen de doyarsın, göz doymuyor işte Yorumla
kimleraldı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 445 cevap paylaştı. Ruh halime göre değişir , bazen kalkar kavurma da yaparım bazen de su içer uyurum. 0 0 Yorumla
kubosoruyor Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ay bende bu dertten muzdarip biriyim help lutfeeeeeeeeen!!! 🥺🥺🥺🥲 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Olsa kaç tabak yerdin noodle 0 7 Yorumla ashleyww +1 yıl Bilmem doyana kadar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Doyman kolay mı zor mu sbzbdbdh Yorumla ashleyww +1 yıl Zor sanırım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mide geniş mi iştahlı mısın Yorumla ashleyww +1 yıl Evet mert oyleyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tanışıyo muyuz? Yorumla ashleyww +1 yıl Bilmem sence Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben meyve yiyorum genelde
Bol bol hazır pratik gıda stoklanıp yemek krizi gelince hemen yenilmesini tavsiye ederim ahshs
Dinlememek gerekiyormuş o krizleri, yedim ve başıma ağrı girdi
Ay yok ya dinlemek lazım. Marketler açık olsaydı tabak tabak yerdim şimdi.
Şekerli yeme bari, benimki ondan oldu sanırım, az yesen de doyarsın, göz doymuyor işte
Ruh halime göre değişir , bazen kalkar kavurma da yaparım bazen de su içer uyurum.
Ay bende bu dertten muzdarip biriyim help lutfeeeeeeeeen!!! 🥺🥺🥺🥲
yemem asla herşeyin bir zamanı vardır
Su içip mideyi doldurmak lazım
Olsa kaç tabak yerdin noodle
Bilmem doyana kadar
Doyman kolay mı zor mu sbzbdbdh
Zor sanırım
Mide geniş mi iştahlı mısın
Evet mert oyleyim
Tanışıyo muyuz?
Bilmem sence
Süt içmek😋
uyku
ekonomi kötü olunca hayaller de fakirleşti
Gece yemekmi yenir