
kahve severlerin hayır diyemeyeceği bir dekor sanırım.
kesinlikle evimde ilk dizayn edeceğim köşe olurdu.. :D

kahve severlerin hayır diyemeyeceği bir dekor sanırım.
kesinlikle evimde ilk dizayn edeceğim köşe olurdu.. :D
Hoş bir detay bence. Görseldeki gibi büyük bir yer olmasına da gerek yok. Kahveyi çok seven biri olarak çay/kahve köşesi fena bir fikir değil bence.
Sadece göze hitap edip kullanmayacağım şeylerden ziyade gerçekten her detayını kullanışlı bir şekilde dizayn etmek isteyeceğim bir köşe olur. İleride düşünebilirim yani evet.
Var aslında küçük bir köşem. Küçük cezve, el değirmeni, birkaç fincan. Sade ama samimi. İleride olmasını isteyenler için de bir fikir: işte köşe yapmak güzel ama karıştırmaya da gerek yok bence. Yeter ki keyifle yapılsın, nerede olduğunun önemi yok.
Cevap
7Cevap
Kahve köşem var
Ne güzel
Evimde kahve köşem olsun çok isterim, hayallerimden biri.
Pek kahve seven birisi değilim. Evimde kedi ve oyuncak köşesi var
İleri de kesinlikle olmasını isteyeceğim bir köşe.
bu kahve sevgısı bazı ınsanlarda neden bu kadar aşırı... anlamıyorum... istemem kahve kösesi
Yok. Benim hayatım biraz küçük, onu sığdıracak yer bulamam.
Hayır benim kahve köşem, balkonda :)
Evet hele bir de yağmur yağıyorsa değmeeen keyfime 😬
Hıhımm☺️☺️
İlerde olur.
Teşekkürler Başak
hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?